نقطه زن
بررسی بهترین فلزیاب نقطه زن

بررسی بهترین فلزیاب نقطه زن

بررسی بهترین فلزیاب نقطه زن

در این مقاله قصد داریم در رابطه با بررسی و معرفی بهترین فلزیاب نقطه زن اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما کاربران گرامی و عزیز قرار دهیم. در صورت خرید فلزیاب و یا مشاوره با کارشناسان مجرب می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

فلزیاب نقطه زن یک دستگاه الکترونیکی است، که برای تشخیص محل دقیق فلزات مختلف در زیر خاک استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها به طور گسترده‌ای در صنایع مختلف از جمله معدن‌، دفینه یابی، گنج یابی، امور علمی و تحقیقاتی و حتی تفریحات استفاده می‌شوند.

برای فهم بهتر این موضوع که بهترین فلزیاب جهان کدام دستگاه است، نیاز به اطلاعات بیشتری از انواع دستگاه های نقطه زن پالسی است، که در ادامه به آنها می پردازیم. امروزه بیشتر فلزیاب های حرفه ای از قابلیت نقطه زنی بهره میبرند و فقط میزان دقت سیستم نقطه زنی است که با یکدیگر تفاوت دارد.

فلزیاب ونکویش 540

دستگاه فلزیاب Vanquish 540 به شما کمک می کند بتوانید از این دستگاه بهترین استفاده را بکنید. فلزیاب ونکویش 540 یکی از بهترین محصولات شرکت مینلب استرالیا محسوب می شود. نقطه زن Vanquish 540 یکی از پیشرفته ترین فلزیاب موجود در بازار ایران و جهان است، که شرکت مینلب در استرالیا آن را با عنوان ونکویش 540 تولید می کند.

شرکت ماینلب استرالیا با تولید فلزیاب ونکویش 540 کار را برای مشتریان و علاقمندان به کاوش فلز راحت کرد. در تمامی ورژن های فلزیاب ونکویش از فناوری و تکنولوژی جدید Multi-IQ Minelab استفاده کردند. این فناوری کارایی و عملکرد دستگاه را در کاوش و شناسایی اشیاء ارزشمند بیشتر می کند.

تکنولوژی Multi-IQ در فلزیاب ونکویش باعث می شود که چندین ردیاب را هر کدام دارای یک ویژگی هستند، با هم ترکیب شود تا قدرت ردیابی و تفکیک فلزات بالا برود. دستگاه به راحتی بتواند در انواع عمق ها در زمین های مختلف به راحتی طلا و نقره و فلز و سکه و عتیقه را کاوش کند و هیچ اشیاء با ارزشی از درون زمین از دست نرود.

بهترین فلزیاب نقطه زن09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فلزیاب فورشر z3

دستگاه فلزیاب فورشر زد ۳ در بین فلزیاب های حساس به طلا یکی از پیشرفته ترین فلزیاب ها محسوب می شود. فلزیاب فورشر z3 با سیستم مکمل کارکرد سه گانه باعث می شود، که تمامی نیاز های اپراتور های گنج برطرف شود.تصور کنید بهترین فلزیاب موجود در ایران را در کنار برترین شعاع زن و ردیاب فرکانسی استفاده کنید. هنوز تمام نشده و گنجیاب ۳ بعدی از نوع ویدیو اسکن مگنومتر با ۴ سنسور مغناطیسی قدرتمند قادر است به شما تصاویر زنده از زیر زمین بدهد و از یک سوپر سنسور اختصاصی بهره می برد. در مواقع خاص برای استفاده ی سریع تا عمق بالا دستگاه نقطه زن پالسی forcher Z3 بسیار کاربردی هست.

فلزیاب لورنز z2

دستگاه فلزیاب لورنز z2 یکی از پیشرفته ترین فلزیاب در جستجوی فلزات زیرزمینی است. این دستگاه با استفاده از اصول الکترومغناطیسی، قادر است تا فلزات را در زمین تشخیص دهد و مشخصات آن‌ها را نمایش دهد.

فلزیاب لورنز z2 دارای ویژگی‌هایی مانند عملکرد قوی، دقت بالا، حساسیت قابل تنظیم، نصب و استفاده آسان، و قابلیت تشخیص فلزات گرانبها مانند طلا و نقره است. این دستگاه قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های مختلف را دارد و می‌تواند در شرایط مختلفی مانند خاک خشک و مرطوب، زمان خوبی را برای جستجوی فلزات فراهم کند.

همچنین دستگاه لورنز z2 دارای صفحه نمایش بزرگی است که نتایج جستجو را به صورت دقیق و روشن نمایش می‌دهد. این دستگاه قابلیت ذخیره سازی اطلاعات جستجو شده را نیز دارد تا در صورت نیاز، بتوان به آن‌ها مراجعه کرد و نتایج را بررسی کرد.

بهترین فلزیاب نقطه زن09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فلزیاب لورنز z1

دستگاه فلزیاب لورنز z1 دارای سیستم پالسی هستش که سیستم های پالسی به طور خاص برای جستجو در عمق زیاد مناسب هستند. این فلزیاب بوقی طوری ساخته شده است که در عملکرد این دستگاه در مناطق معدنی و زمین های شوره زار و سنگی تاثیر نداشته باشد.
به این صورت که سیگنال های اضافی و مواد معدنی زمین را حذف می کند و فقط روی فلزات اصلی واکنش نشان می دهد. این دستگاه محصول شرکت لورنز آلمان می باشد و انواع تست های کنترل کیفی به صورت سخت محصول را با موفقیت پشت سر گذاشته و دارای تاییدیه معتبر CE می باشد.

دارای جدیدترین پیشرفت ها در زمینۀ فلزیاب های GBS پالسی یا ضربه ای می باشد. این احتمالاً یکی از حساس ترین و بهترین فلزیاب ها در نوع خود می باشد، که در حال حاضر در بازار ایران موجود است. این دستگاه حاصل چندین سال تحقیق و پژوهش و توسعه می باشد.

بهترین فلزیاب نقطه زن09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فلزیاب هوکر اف ۵

دستگاه فلزیاب HOKER F5 با عملکرد فوق العاده و امکانات بی نظیر و سیستم یکپارچه در بین مشتریان شرکت آسیا مدرن بسیار محبوب و پرفروش است. فلزیاب هوکر اف ۵ با قابلیت تفکیک فلزات و غیر فلزات با تکنولوژی 2019 آلمان توانست به پرفروش ترین فلزیاب تبدیل شود، که اپراتور به راحتی در تمامی مناطق بتواند بهترین استفاده را از فلزیاب هوکر f5 ببرد.

فلزیاب t6

به‌طور کلی این دستگاه می‌تواند انواع فلزات را با دقت بالایی پیدا کند. امروزه اما فلزیاب‌های متنوعی با برندهای گوناگون در بازار وجود دارند که شاید همه آن‌ها به‌اندازه فلزیاب تی 6 نتواند برای شما کارآمد باشد.

قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن در بازار ایران

برای خرید فلزیاب، اطلاع از قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن و مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

 

  • از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

    ۱: تمام  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
    ۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
    ۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
    ۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

    جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری

    میتوانید از طریق

    راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

    گنج یابی

    اینستاگرام

    تلگرام

    دیجی کالا

    معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

    بربهترین گنجیاب و نقطه زن در ایران

    ای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه باخرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را

    مطالعه کنید.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما