اسکنر
بهترین اسکنر فلزیاب

بهترین اسکنر فلزیاب

بهترین اسکنر فلزیاب

فلزیاب های زیادی هستند که عنوان بهترین فلزیاب جهان را یدک می کشند، در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین اسکنر فلزیاب خواهیم پرداخت. در صورت خرید فلزیاب و مشاوره با کارشناسان مجرب می توانید با شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

قیمت دستگاه اسکنر گنج یاب

اگر قصد خرید دستگاه گنج یاب، دفینه یاب، یون یاب و شعاع زن را دارید، توصیه می کنیم حتما قبلش با کارشناسان ما در شرکت آسیا مدرن صحبت کنید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید، تا با توجه به شرایط و بودجه ای که دارید بهترین دستگاه را تهیه کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. برای اطلاع از قیمت دستگاه اسکنر گنج یاب می توانید با ما تماس بگیرید.

فلزیاب اینونیو

دستگاه فلزیاب تصویری Invenio با فناوری تصویربرداری بی نظیر خود و قدرت شناسایی فلزهای گرانبها و حتی فضاها و حفره های زیرزمینی را پیدا می کند. به نوعی یک دستگاه چند منظوره و همه کاره برای کاوشگران می باشد که می تواند برای طیف گسترده ای از کاربردهای تشخیص فلز در زندگی واقعی استفاده می شود.

بهترین اسکنر فلزیاب09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فلزیاب شارک 33000

فلزیاب فول آپشن شارک 33000 یک دستگاه بسیار کم حجم و پیشرفته می باشد. که در سال 2018 و 2019 و 2020 به عنوان بهترین دستگاه در ایران معرفی شد. دستگاه SHARK 33000 دارای تکنولوژی جدید و دیده نشده است. قیمت این دستگاه با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد بسیار مقرون به صرفه است، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید.

33000

در این فلزیاب فول آپشن سنسور چند جهته با فیلتر چند زمانه که در جهت بالا بردن دقت و قدرت بهینه سازی تهیه و استفاده شده است. قدرت کاوش در عمق 20 متری با سوپر سنسور های چند جهته که انحصارا برای شرکت شارک دتکتور می باشد. فلزیاب شارک ۳۳۰۰۰ (shark 33000) بهترین دستگاه لایو سنسور که پیشرفته ترین سنسور های روز دنیا و با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است.

فلزیاب پروتون تک سنسوره

دستگاه فلزیاب پروتون تک سنسوره تنها محصولی در جهان است، که در زمینه طلایابی و گنج یابی با وضوح بالا و کیفیتی بی نظیر را دارد. فلزیاب پروتون تک سنسوره می تواند ساختار خاک و شرایط زمین خوب برد 150 متر و تا 1000 متر را به راحتی اسکن کند.

این فلزیاب فول آپشن می تواند اشیاء قیمتی داخل زمین در روز و شب و نیز همچنین با مختصات ماهواره ای در منوی خود با فشار یک دکمه کاوش و شناسایی کند. این دستگاه با قابلیت حفره یابی و همچنین کارایی ردیاب را هم دارد، فلزیاب فول آپشن پروتون دستگاهی از نوع نقطه زن که البته اسکنر نیز می باشد. با استفاده از آنتن های سزیوم رادیو اکتیو و سنسور ترمال که به سنسور های حرارتی هم معروفند عملکرد بسیار بالایی دارند.

فلزیاب پروتون دو سنسوره

دستگاه Proton elic lb-2 سری جدیدی از فلزیاب پروتون تک سنسوره است. فلزیاب پروتون دو سنسوره دارای 2 حسگر حرارتی لیدار و 64 pxs سفارشی و نیز همچنین 2 مولتی حسگر مغناطیسی سزیم را داراست. این دستگاه دارای برد 1000 متر است و در شرایط خاکی خوب و استفاده صحیح تا عمق 50 متری نفوذ می کند.

بهترین اسکنر فلزیاب09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فلزیاب پروتون هشت سنسوره

دستگاه فلزیاب proton ELIC LB-8 بهترین دستگاه در زمینه فلزیابی، گنج یابی و طلایابی شناخته شده است. یکی از ابزارهای حیاتی برای کشف گنجینه های قدیمی و آثار باستانی است. این فلزیاب فول آپشن دارای تکنولوژی برجسته ای است که قابلیت تشخیص مواد فلزی در عمق چندین متری را دارد.

هشت سنسوره

فلزیاب پروتون هشت سنسوره دارای صفحه نمایش بزرگی است که به کاربر این امکان را می دهد که به آسانی تغییرات و مقدار مواد فلزی مورد شناسایی را مشاهده کند. علاوه بر این قابلیت تنظیم چندین حالت شناسایی را دارد. همچنین قابلیت نقطه زن و اسکنر را هم داراست.

فلزیاب پروتون ۱۶ سنسور

فلزیاب پروتون 16 سنسور یکی از دستگاه‌های پیشرفته در زمینه تشخیص فلزات و طلایابی است که با استفاده از فناوری روز، قادر به شناسایی فلزات است. در ادامه به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های برتر دستگاه پروتون lb16 می‌پردازیم تا شما با مطالعه این مطلب، با کارکرد این دستگاه آشنا شوید و بتوانید هنگام خرید فلزیاب انتخاب درستی داشته باشید.

بهترین اسکنر فلزیاب09101842930
مهندس محمدی
09101842930

پروتون

دستگاه پروتون ۱۶ سنسور با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، به شما امکان تشخیص و شناسایی همزمان فلزات مختلف را در اعماق مختلف زمین می‌دهد. این ویژگی به شما امکان تفکیک دقیق بین فلزات را می‌دهد و از عدم تداخل در اطلاعات حاصل اطمینان حاصل می‌کنید.

خرید بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان

شرکت آسیا مدرن یکی از شرکت های قدیمی و کهنه کار در حوزه خرید و فروش فلزیاب است. که حداقل ۴ برابر سابقه ی کار امثال شرکت هایی همچون … را دارد.

  • از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

    ۱: تمام  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
    ۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
    ۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
    ۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

    جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری

    میتوانید از طریق

    راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

    گنج یابی

    اینستاگرام

    تلگرام

    دیجی کالا

    معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

    بربهترین گنجیاب و نقطه زن در ایران

    ای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه باخرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را

    مطالعه کنید.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما