فلزیاب تصویری
تعمیر فلزیاب ایمیجر ۲۵۰۰۰

تعمیر فلزیاب ایمیجر ۲۵۰۰۰

تعمیر فلزیاب ایمیجر ۲۵۰۰۰

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های تصویری موجود در بازار فلزیاب ایمیجر ۲۵۰۰۰ است، که در این دستگاه از بهترین سنسورها با قدرت تفکیک بسیار بالا را دارد. این فلزیاب اسکنر توانایی اسکن سه بعدی به صورت زنده با تکنولوژی روز دنیا را داراست.  عمق کاوش فلزیاب imager 25000 تقریبا 30 متر و شعاع کاوش تا ۲۰۰۰ متر می باشد، که این دستگاه توانایی مشخص کردن متراژ هدف به صورت دقیق را داراست.

فلزیاب ایمیجر

این فلزیاب تصویری به صورت حرفه ای و کاملا دقیق محل جستجو  را اسکن می کند، شما می توانید این اسکن های گرفته شده به وسیله این دستگاه را آنالیز کنید و به هدف خود برسید. شاید بتوان مهمترین ویژگی این دستگاه را اسکن به صورت زنده (Live Sensor) نام برد، که شما می توانید به صورت زنده به وسیله یک لپ تاپ تصویر سوژه را ملاحظه کنید.

دستگاه ایمیجر ۲۵۰۰۰

دارای یک ردیاب فوق العاده حرفه ایی است، که قادر به تفکیک انواع فلزات از جمله طلا، نقره، مس، آهن و آلومینیوم می باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم مشخصات این دستگاه را به صورت کامل و جامع در اختیار شما کابران قرار دهیم، تا در صورت خرید فلزیاب دچار سردرگمی نشوید.

فلزیاب ایمیجر ۲۵۰۰۰09101842930
مهندس محمدی
09101842930

بررسی قیمت دستگاه ایمیجر ۲۵۰۰۰ در بازار ایران

با دستگاه ایمیجر امریکایی شما قادر خواهید بود تا فلزهای مدفون شده و حفره ها و اتاقک ها و رگ های طلا، گنج های گمشده، تاسیسات زیرزمینی را شناسایی کنید. در حالی که دارای ناهنجاری مانند غار و گسل وجود داشته باشد را یافت کنید. روش کار این دستگاه بررسی تغییرات ميدان الکترومقاطیسی است که در زمین منتشر می شود. قیمت دستگاه ایمیجر 25000 این دستگاه به دلیل وجود تورم و نوسانات ارزی در کشور ممکن است بسیار متغیر باشد، توصیه ما به شما این است که دستگاه مورد نظر خود را حتما از شرکت های معتبر خریداری کنید.

کاربردهای دیگر فلزیاب تصویری ایمیجر ۲۵۰۰۰:

اسکنر پیشرفته ایمیجر دارای ۳ لوپ به اندازه ای ۲۵ – ۵۵ و ۱*۱ یونیورسال است، که باعث نقطه زنی فوق العاده آن شده است. تمامی لوپ ها ضد آب می باشند و قدرت بالایی در بالانس انواع زمین های مختلف را دارد. شما می توانید در حالت نقطه زنی با این دستگاه هم ذرات اضافه را حذف و فلزات را به صورت دقیق تفکیک کنید. دستگاه ایمیجر ۲۵۰۰۰ برای تمام شرایط خاک و زمین طراحی و ساخته شده است.

مشخصات فنی دستگاه فلزیاب imager 25000 عبارتند از:

  • عمق مفید کاوش ۳۰ متر
  • قدرت تفکیک بسیار بالا
  • مشخص کردن متراژ هدف به صورت دقیق
  • اسکن ۳ بعدی با تکنولوژی روز دنیا و پردازش دیتا در لپ تاپ
  • تصویر گیری ابعادی از اهداف مختلف
  • قابلیت تفکیک با تمام لوپ
  • دارای تکنولوژی پیشرفته و حرفه ای pulse
  • منوی کاملا حرفه ای برای حرفه ای ها
  • سرعت و دقت بالا در ارسال و دریافت پالس
  • دیسک های ضد آب ۲۵ – ۵۵ و یک در یک یونیورسال
  • تواتایی بالانس با تمامی مناطق بدون کم شدن قدرت و دقت
  • کاوش اهداف مختلف که دارای حوزه های مغناظیسی و واکنش های یونی شده اند
  • شعاع کاوش تا 2000 متر
  • حذف اتوماتیک ذرات تا تقریبا ۱۰۰ ٪
  • ردیابی تمامی فلزات به صورت اتوماتیک
  • حذف ۱۵ مورد آلودگی فلزیاب به صورت دستی و اتومات
  • قدرت آنالیز تمام فلزات و غیر فلزات از قبیل طلا، نقره، مس و آهن

فلزیاب ایمیجر ۲۵۰۰۰09101842930
مهندس محمدی
09101842930

تجهیزات دستگاه تصویری ایمیجر 25000

کیف حمل محافظ ضد ضربه و ضد آب همراه با کامپیوتر را می توانید با استفاده از این دستگاه به کاوش بپردازید. دفترچه راهنما سیستم تنها دستگاهی هست که می توانید با ۸ سنسور اسکن زنده بگیرید. نسخه جديد و ورژن ۲۰۱۸ این سیستم هم به بازار روانه شده و مشتریان و دوستاران این گونه سیستم ها می توانند از جدید ترین این سیستم ها بهرمند شوند. این سیستم به دلیل بالانس شدن با خاک ایران هنگام مونتاژ از کیفیک کار بالای در خاک ایران دارد. آموزش رایگان و کتابچه های ترجمه شده ی فارسی در اختیار خریداران قرار می گیرد،

فلزیاب ایمیجر

شما می توانید با اسکن از زمین در هر شرایطی کار خود را انجام بدهید. برای اطلاع از قیمت اسکنر می توانید با مشاوران شرکت آسیا مدرن در تماس باشید.

کاربرد های ویژه فلزیاب ایمیجر ۲۵۰۰۰

از کاربردهای دستگاه ایمیجر 25000 می‌توان به کشف گنجینه‌های باستانی، طلا و نقره، لوله‌های برق و گاز، خرابی‌های لوله‌های آب و فاضلاب و همچنین تشخیص معادن مختلف اشاره کرد. این دستگاه با دقت و صحت بالای خود، به کاربران کمک می‌کند تا به سرعت و با دقت بیشتری فلزات را تشخیص دهند و در نتیجه، زمان و هزینه‌های غیرضروری را برای پروژه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

ایمیجر 25000 یک دستگاه پیشرفته است که برای کشف فلزات و اشیاء فلزی در زیر زمین به کار می‌رود. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی تصویربرداری مولتی‌دتکتور (MDCT)، تصاویری با کیفیت بالا از زیر زمین ایجاد می‌کند که می‌تواند اطلاعات دقیقی از محل و عمق فلزات و اشیاء فلزی مختلف در زیر زمین را به ما ارائه دهد.

فلزیاب ایمیجر ۲۵۰۰۰09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فلزیاب ایمیجر

دستگاه فلزیاب ایمیجر 25000 از تکنولوژی پیشرفته‌ای به نام تصویربرداری سه بعدی استفاده می‌کند. این دستگاه دارای قابلیت‌های بسیاری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا محل و عمق فلزات را با دقت بالا تشخیص دهند. همچنین، این دستگاه با قابلیت‌هایی همچون تشخیص مواد غیرفلزی، تشخیص عمق فلزات، قابلیت تشخیص فلزات در زمین‌های مختلف از جمله خاک، شن و ماسه و سنگ و سایر مواد زیر زمینی، بسیار مفید واقع می‌شود.

 

ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

۲: پاسخ گویی مشتری انجام می شود.

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و  خرید فلزیاب  ها با کارشناسان آسیا مدرن در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب  و تعمیرات فلزیاب شرکت آسیا مدرن

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

سوالکده (سوالات متداول)

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما