نقطه زن
خرید دستگاه اکسترا 705

خرید دستگاه اکسترا 705

خرید دستگاه اکسترا 705

دستگاه فلزیاب اکسترا ۷۰۵ فناوری برتر و شاخصه های منحصر به فردی دارد. که باعث شده است این دستگاه مورد توجه افراد این حوزه قرار بگیرد. دستگاه فلزیاب اکسترا ۷۰۵ یک سیستم وی ال اف است و جزو بهترین محصولات شرکت ماینلب استرالیا محسوب می شود. به دلیل نوسانات ارزی قیمت دستگاه اکسترا 705 در بازار ایران بسیار متغیر است، توصیه ما به شما این است که برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه ها حتما با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید.

آموزش فلزیاب اکسترا 705

فلزیاب اکسترا ۷۰۵ علاوه بر زیبایی و ارگونومیک بودن (طراحی متناسب با بدن)، کارایی بسیار خوبی در پیدا کردن و یافتن انواع سکه دارد. همان طور که از نام محصول مشخص است، بیشترین حساسیت این سیستم نسبت به سکه است. با خرید این سیستم از شرکت آسیا مدرن هیچ سکه ای از دسترس شما دور نخواهد بود.داشتن لوپ سه فرکانسی سکه یاب اکسترا ۷۰۵ باعث انعطاف پذیری بیشتر این دستگاه می شود.

دستگاه اکسترا 70509101842930
مهندس محمدی
09101842930

تنظیمات فلزیاب اکسترا 705

دستگاه X Terra 705 بسیار بادوام و مقاوم است و توانایی بسیار بالای این دستگاه، آن را به یکی از برترین سکه یاب های موجود در بازار تبدیل کرده است. همچنین می تواند در محیط های آلوده خیلی خوب کار کند، این فلزیاب بوقی با استفاده از کویل های متنوع می تواند سایزهای مختلق طلا را خیلی راحت بیابد.این دستگاه جهت یافتن هدف در محیط هایی با عمق زیاد از کویل ۱۵ اینچ بهره می برد، که موجب تقویت و افزایش کارایی آن می شود. کویل های چهارگانه فلزیاب اکس ترا ۷۰۵ موجب می شود که اپراتور آزادی عمل و مانور بیشتری داشته باشد و بتواند فلزات گرانبها را بهتر از دیگر فلزیاب ها بیابد.

دفترچه فارسی اکسترا 705

در دفترچه فارسی فلزیاب اکسترا 705 می توانید نحوه کار با این فلزیاب را بصورت کامل آموزش ببینید. البته این دستگاه یک فلزیاب همه منظوره که قادر به تشخیص هرگونه فلز با ارزش در زیر خاک است. شما می توانید به سادگی با انتخاب حالت های پیشفرض که از پیش برنامه ریزی شده اند تجربه خوبی را در فلزیابی داشته باشید.

دستگاه اکسترا 70509101842930
مهندس محمدی
09101842930

مشخصات دستگاه فلزیاب X-TERRA 705 عبارتند از:

  • کویل بیضی دابل دی ۱۸٫۷۵KHZ وسیله ای مناسب برای یافتن قطعات ریز طلا
  • کاوش دقیق با استفاده از فناوری VFLEX
  • بالانس خودکار جهت کاستن و حذف سیگنال های اشتباه
  • جداسازی و تفکیک دقیق و حذف آهن برای کم کردن حفره های بی فایده
  • برگشتن به تنظیمات سابق و استفاده از آن در کاوش های جدید
  • دستگاه فلزیاب ایکس ترا ۷۰۵ کم وزن و قابل حمل
  • استفاده از ۴ باطری قلمی
  • استفاده از اسپیکر داخلی
  • استفاده از هدفون
  • امکان استفاده از طیف وسیعی از کویل ها
  • امکان استفاده سریع

اگر دنبال یک فلزیاب همه منظوره هستید دستگاه X-TERRA بهترین گزینه برای شماست.

شما می توانید به سادگی با انتخاب حالت های پیشفرض که از پیش برنامه ریزی شده اند تجربه خوبی را در فلزیابی داشته باشید. نقطه زن X-TERRA 705 در هر محیط و شرایطی عملکرد مطلوبی را با سهولت فراهم می کند. یک فلزیاب همه منظوره که قادر به تشخیص هرگونه فلز با ارزش در زیر خاک است. حالت جستجوی تخصصی باعث افزایش حساسیت شده است که باعث می شود فلزیاب به سیگنال های هدف کوچک حساس تر شود.

مصرف فلزیاب اکسترا ۷۰۵ به هنگام کاوش

این دستگاه مصرف بسیار پایین و به صرفه‌ای دارد. شما با ۴ باتری قلمی استاندارد دبل پلاس به سادگی می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. شما به سادگی می‌توانید با همراه داشتن چند باتری می‌توانید، بدون نیاز به برق کاوش خود را انجام دهید. معمولا افراد برای انجام کاوش طولانی مدت به برق دسترسی ندارند. این موضوع روی کار شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. یکی از دستگاه مشابه که در بین مشتریان شرکت آسیا مدرن بسیار پرفروش و محبوب است نقطه زن اکسترا پرو می باشد.

سیستم صوتی فوق العاده عالی

شما با استفاده از اکسترا 705 می‌توانید، یک تجربه بسیار عالی برای کاوش طلا و دیگر فلزات گرانبها داشته باشید. به این نکته توجه کنید که به هر میزان که شما در زمان کاوش آرامش بیشتری از سمت سیستم صوتی داشته باشید. تمرکز شما روی کاوش طلا افزایش پیدا خواهد کرد. فلزیاب اکسترا ۷۰۵ مجهز به اسپیکر داخلی و هدفون می‌باشد، این موضوع می‌تواند روی کیفیت کار شما تاثیر داشته باشد.

امکانات دستگاه اکسترا 705 شامل موارد زیر می شود:

  • سبکی و قابل حمل بودن
  • ارزان بودن
  • ارائه نتایج فوق العاده
  • وسیله ای بسیار مناسب برای یافتن اشیا قدیمی
  • دوام زیاد و عمکرد عالی دستگاه X-Terra 705 Gold pack
  • دستگاهی آرام و ساکت و بدون سرو صدای اضافی و نویزهای اضافی
  • مناسب برای کاوش در زمین های آلوده
  • با استفاده از کویل های مختلف انواع سایز و اندازه های طلا را در عمقهای متفاوت پیدا نماید
  • می تواند با بزرگترین کویل یعنی کویل ۱۵ اینچ DD به بیشترین میزان عمق دست یابد.

کیفیت بالای قطعات و ارگونومی مناسب برای کاوش

یک کاوشگر معمولا برای کاوش طلا و فلزات گرانبها نیاز دارد که دستگاهی با کیفیت داشته باشد. به هر میزان که کیفیت قطعات و تجهیزات شما بالاتر باشد، عمر آن نیز بیشتر خواهد بود و دقت آن نیز بالاتر خواهد بود. از طرفی زمانی که دستگاه شما ارگونومی مناسبی داشته باشد، شما برای کاوش مشکلی نخواهید داشت. این موضوع باعث می‌شود که شما محیط وسیعی را با آرامش کاوش کنید.

دستگاه اکسترا 70509101842930
مهندس محمدی
09101842930

فن آوری به روز VFLEX Minelab ویژه کاوش طلا

اگر دقت کرده باشید معمولا کاوشگران به همیشه به صورت مکمل فلزیاب خریداری می‌کنند. علت این موضوع نیز این است که طلا و یا دیگر فلزات گرانبها را به درستی و در سریعترین زمان ممکن پیدا کنند. شما با این فلزیاب بوقی دیگر نیازی به خرید گنج یاب مکمل نخواهید نداشت. چرا که این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تغییر فرکانس داشته باشید. در این صورت خواهید توانست که طلا، نقره، اشیا باستانی و دیگر فلزات گرانبها را به سادگی پیدا کنید.

متعادل کننده زمین به صورت خودکار و دستی

اگر شما در کاوش طلا تازه کار هستید و یا اولین تجربه شما است. بهتر است که به دستگاه اجازه دهید که به صورت اتوماتیک بالانس زمین را برای شما انجام دهید. در این صورت شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که سیگنال‌‌های شما واقعی است. ممکن است که شما یک کاوشگر حرفه‌ای باشید و بخواهید با توجه نیاز خود بالانس زمین را انجام دهید. این فلزیاب نقطه زن پالسی به شما اجازه این کار را خواهد داد. با گنج یاب شما به سادگی به دفینه، طلا، نقره، اشیا باستانی و دیگر فلزات گرانبها دست خواهید یافت.

اصلاح و تنظیم صدای زمین

به این نکته توجه داشته باشید که به ندرت طلا در یک زمین مسطح و یا در یک دشت صاف و با زمین متعادل می‌باشد. به علت پستی و بلندی زمین و همچنین فلزات بی ارزش و آلودگی‌های محیطی ممکن است که شما صدای خاص دریافت کنید. این موضوع می‌تواند شما را به اشتباه بکشاند. بنابراین فلزیاب اکسترا 705 | 705 Xterra به صورت تخصصی می‌تواند این نویز اضافی را حذف کند. در این صورت شما می‌توانید با تمرکز بالا طلا و فلزات گرانبها را پیدا کنید.

دارای صفحه نمایش LCD  بسیار با کیفیت

شما برای کاوش طلا و دیگر فلزات گرانبها لازم دارید که به صورت مستمر پایش صفحه نمایش را داشته باشید. در این صورت به هر میزان که کیفیت صفحه نمایش شما بیشتر باشد. تمرکز شما روی کارتان نیز بیشتر است. توجه داشته باشید که تمام تلاش شرکت ماینلب این است که شما برای پیدا کردن طلا هیچ مانع و مشکلی نداشته باشید.

 

ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

۲: پاسخ گویی مشتری انجام می شود.

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و  خرید فلزیاب  ها با کارشناسان آسیا مدرن در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب  و تعمیرات فلزیاب شرکت آسیا مدرن

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

سوالکده (سوالات متداول)

 

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما