نقطه زن
خرید فلزیاب سیمپلکس اولترا

خرید فلزیاب سیمپلکس اولترا

خرید فلزیاب سیمپلکس اولترا

دستگاه فلزیاب سیمپلکس یکی دیگر از سکه یاب و طلایاب های شرکت نوکتا ماکرو ترکیه است، که با استفاده از ویژگی های خاص خود در بین مشتری ها دارای محبوبیت زیادی است. فلزیاب سیمپلکس اولترا یکی از دستگاه هایی است که به تمامی افراد مبتدی و حتی متخصص پیشنهاد می شود، چون کار کردن با آن ساده است. این دستگاه جزو پیشرفته ترین فلزیاب در بازار ایران است، که به نسبت قیمت آن دارای عمق زنی عالی و ویژگی های بالایی می باشد.

سیمپلکس

دستگاه نقطه زن سیمپلکس در هنگام کاوش و نزدیک شدن به اهدافی چون: سکه، طلا، فلزهای گرانبها و قیمتی و جواهرات سریع واکنش نشان می دهد. با استفاده از صدا و بوق کاوشگر را از وجود اشیاء با خبر می کند، وجود سیستم های حذف نویز مزاحم در درون زمین از ویژگی های دیگر این دستگاه می باشد.ضد آب بودن از ویژگی های خوب نقطه زن سیمپلکس شرکت ماکرو نوکتا است، که کاوشگران می توانند در ساحل شن های مرطوب و زیر آب تا 3 متر دستگاه را قوطه ور کنند، دنبال اهداف خود باشند. این دستگاه مجهز به فیلتر گرد و غبار است و در مکان هایی که آشغال و خاک زیاد است به مشکل بر نمی خورد.

فلزیاب سیمپلکس اولترا09101842930
مهندس محمدی
09101842930

عمق فلزیاب سیمپلکس نوکتا ماکرو

اصولا عمق فلزیاب سیمپلکس ماکرو نوکتا نهایت تا 1.5 متر است و بیشتر از این توانایی کاوش ندارد. عمق مفید فلزیاب Simplex Ultra به عوامل مختلفی بستگی دارد. اجسام درون زمین هر چقدر بزرگ تر باشد این سیستم قادر است در عمق ها عمیق تر کاوش کند. هر چقدر جسم کوچک تر باشد به عنوان مثال فقط یک سکه در عمق های زیر یک متر می تواند شناسایی کند.

مشخصات دستگاه فلزیاب Simplex Ultra عبارتند از:

  • سیستم جعبه
  • کویل ضد آب DD جستجو 28 سانتی متر / 11 اینچ (SP28) و روکش
  • کابل شارژ و داده USB
  • 6.3 میلی متر (1/4 “) آداپتور هدفون
  • هدفون بی سیم 2.4 گیگاهرتزی نسخه سبز
  • ضد آب تا عمق 5 متر و دارای محافظ در برابر گرد و غبار
  • حالت های کاوش (4 تن، 99 تن، ساحل و تمامی فلزها)
  • دارای تفکیک فلزات
  • مجهز به انواع فرکانس های کاوش
  • لرزش و ویبره هنگام پیدا کردن گنج
  • دارای نور برای کاوش در شب و زیر آب
  • جمع و جور بودن و تاشو تا 63 سانتی متر
  • دارای باتری بسیار قوی که با اور بانک هم شارژ می شود
  • تفکیک انواع فلزات آهنی و طلا
  • قابلیت تفکیک تمام طلا
  • شامل دفترچه راهنما فارسی
  • دارای نور پس زمینه LCD
  • صفحه کلید و چراغ قوه LED
  • قطعات دستگاه کاملا فیبر کربنی
  • طول قابل تنظیم ۲۵ تا ۵۲ اینچ
  • دارا بودن بلوتوث فعال و قدرتمند
  • شکستن تن و فرکانس تن و میزان صداش

فلزیاب سیمپلکس اولترا09101842930
مهندس محمدی
09101842930

 

 

دستگاه سیمپلکس پلاس چطور فلزیابی است؟

فلزیاب سیمپلکس دارای تفکیک اشیاء درون زمین است و به راحتی کاوشگران می توانند فلزهایی که داخل زمین پنهان شده است را پیدا کنند. ضد آب بودن کویل و یا لوپ های Simplex Ultra باعث می شود، که محدودیت در هیچ مکانی را برای کاوشگران ایجاد نکند. همچنین از لحاظ عمق زنی هم به نسبت قیمتی که دارد بهترین عملکرد را دارد.

توضیحات

این دستگاه نسبت به سیستم های رقیب و رنج قیمتی خود بهترین انتخاب برای کاوشگران است. به راحتی می توانند این فلزیاب را خریداری کنند و بهترین عملکرد و بازدهی را بهره ببرنند. رضایت مشتری ها از فلزیاب سیمپلکس اولترا بسیار بالا می باشد و کاوشگران به راحتی توانستند بهترین نتیجه را کسب کنند. شما عزیزان هم می توانید با خیال راحت به این فلزیاب اورجینال وارداتی اعتماد کنید، تا نتیجه های خوبی را کسب کنید.

فلزیاب سیمپلکس اولترا09101842930
مهندس محمدی
09101842930

ویژگی های فلزیاب نقطه زن سیمپلکس

عمق کاوش ۱/۵ متر: یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه، عمق کاوش آن است که تا ۱/۵ متر به دقت اشیاء فلزی را تشخیص می‌دهد. این امکان بی‌نظیر به کاربران اجازه می‌دهد تا حتی اشیاء فلزیی را که در عمق عمیق دفن شده‌اند را کشف کنند.
ضد آب: نقطه زن Simplex Ultra با وجود وضعیت آب و هوایی یا شرایط آبی در محیط کاری، با وجود قابلیت ضدآبی بودن، بدون نگرانی از آسیب به دستگاه عملیات خود را ادامه می‌دهد. این ویژگی ارزشمند به کاربران اطمینان می‌دهد که می‌توانند در شرایط مختلف از این فلزیاب بهره‌برند.
تفکیک بوقی و عددی: با قابلیت تفکیک بوقی و تشخیص دقیق عددی انواع فلزات، به کاربران امکان می‌دهد تا مواد معدنی و اشیاء فلزی مختلف را با دقت تشخیص دهند. این ویژگی تفکیکی بی‌نظیر است که به شناخت بهتر از محتوای زمین و شناسایی دقیق اشیاء کمک می‌کند.

کار با فلزیاب نقطه زن سیمپلکس اولترا

این دستگاه دارای رابط کاربری ای بسیار ساده است و فقط کافیست تا دستگاه را روشن کرده و به کاوش بپردازید. بالانس فلزیاببه صورت خودکار با سطح زمین انجام می شود. این فلزیاب ضد آب است و قابلیت کارکرد در تمامی محیط های خیس و زیر آب را دارا میباشد.

ماژول قرار داده شده در این دستگاه امکان برقراری ارتباط بیسیم با هدفون را به اپراتور فلزیاب می دهد. این دستگاه دارای یک باطری قابل شارژ داخلی است، که کاربر را از باطری های AA کاملا بی نیاز می کند و می توانید آن را از طریق پورت USB یا با پاوربانک های معمولی شارژ کنید.

عملکرد فلزیاب سیمپلکس Simplex Ultra

یک محصول مستحکم از جنس فیبر کربنی است، شفت سیمپلکس علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد بسیار با دوام است. شفت تا ۲۵ اینچ (۶۳ سانتی متر) جمع می شود، جنس زمین به کاربر نشان می دهد که زیر زمین ممکن است چه نوع فلزی پنهان باشد.آهن به عنوان فلزی با تن صدای کم و فلزات غیر آهنی و گرانبها با تن صدای بالا تر شناخته می شوند. همچنین این فلزیاب بوقی دارای یک نمایشگر هدایت دیجیتال با دامنه هدایت ۱ تا ۹۹ است. مقدار عددی که این نمایشگر به اپراتور نمایش می دهد، نوع فلز یا جسم را مشخص می سازد.

ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

۲: پاسخ گویی مشتری انجام می شود.

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید فلزیاب ها با کارشناسان آسیا مدرن در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب شرکت آسیا مدرن

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

سوالکده (سوالات متداول)

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما