نقطه زن
خرید فلزیاب پین پونتر 

خرید فلزیاب پین پونتر 

خرید فلزیاب پین پونتر

محصول جدید نوکتا ماکرو رسید AccuPOINT با دقت طراحی شده است تا تجربه تشخیص شما را ساده کند و سفری بی‌نظیر با پیمایش منوی بصری و قابلیت مشاهده تنظیمات بی‌درنگ در یک نمایشگر رنگی پر جنب و جوش ارائه دهد. چه یک آشکارساز باتجربه باشید یا به تازگی سفر شناسایی خود را شروع کرده‌اید، AccuPOINT با دقت و اطمینان بی‌نظیری به شما قدرت می‌دهد.خرید فلزیاب پین پونتر 

صفحه‌نمایش LCD رنگی زنده

صفحه‌نمایش LCD رنگی با وضوح بالا، تمام اطلاعات ضروری مورد نیاز شما را درست جلوی چشمانتان ارائه می‌کند. رابط کاربر پسند ما دسترسی بی دردسر به تنظیمات و تنظیمات را تضمین می کند و تعیین دقیق اهداف را بدون دردسر می کند.

اتصال بلوتوث:

با جفت کردن AccuPOINT با هدفون Nokta BT یا هر هدفون بلوتوث با تاخیر کم، از صدای بی‌سیم و بدون تاخیر لذت ببرید.خرید فلزیاب پین پونتر 

تبعیض پیشرفته: 

از رنگ‌های رنگی/غیرآهنی اختصاصی ما استفاده کنید که به شما کمک می‌کند گنج بیشتر و زباله‌های کمتری را هنگام مشخص کردن اهداف شناسایی کنید

فلزیاب سیگنال ها و فرکانس هایی که در اطراف اهداف بزرگ وجود دارند را تشخیص میدهد و اسکن میکند. یکی دیگه از ویژگی های این دستگاه ، هشدار دادن در زمان روشن بودن دستگاه میباشد. این فلزیاب دارای خط کش هست که برای تشخیص عمق هدف است. فلزیاب پین پونتر بسیار سبک است که حمل و نقل آن بسیار راحت است.

فلزیاب پین پونتر  09101842930
مهندس محمدی
09101842930

نمایندگی فلزیاب:

فروش فلزیاب های اورجینال ، با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما شرکت ما دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر قبل خرید

  1. دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
  2. تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها
  3. آموزش صفر تا صد فلزیاب مورد نظر شما

نتیجه گیری

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب  است که دارای 25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت مراجعه کنید و یا با شماره 09101842930 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت در ارتباط باشید.

فلزیاب پین پونتر 09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فلزیاب پین پوینتر

همانطور که توضیح داده شد ، فلزیاب قلمی پین پوینر قابلیت تشخیص سیگنال های اهداف بزرگ را دارد. این فلزیاب قادر است نقطه دقیق اهداف بزرگ را اسکن کند و به شما نشان دهد. اگر به دنبال دستگاهی هستید که سبک باشد ، کیفیت و کارایی خوبی را ارائه دهد و نیاز شما را در هنگام کاوش بر طرف کند ، ما به شما فلزیاب قلمی پین پونتر را پیشنهاد میکنیم.

فلزیاب پین پونتر  09101842930
مهندس محمدی
09101842930

نوضیحات پین پونتر:

دستگاه پین پوینتر بخاطر ضد آب بودنش ، تو هرشرایطی میتواند کاوش کند. و همچنین بخاطر داشتن بدنه مستحکم، دربرابر ضربات مقاوم است. یکی دیگه از ویژگی های خوب این دستگاه این است که ، حالت ویبره دارد که برای جستجو در زیرآب بسیار مناسب است. این دستگاه قادر است در شرایط جوی مختلف حتی به کاوش خود میپردازد. فلزیاب پین پوینتر سیگنال ها و فرکانس هایی که در اطراف اهداف بزرگ وجود دارند را تشخیص میدهد و اسکن میکند. یکی دیگه از ویژگی های این دستگاه ، هشدار دادن در زمان روشن بودن دستگاه میباشد. این فلزیاب دارای خط کش هست که برای تشخیص عمق هدف است.

پین پونتر:

 

فلزیاب پین پوینتر بسیار سبک است که حمل و نقل آن بسیار راحت است. این فلزیاب به دلیل داشتن ویژگی های خاصی دارد، نظر خریداران را به خود جلب کرده و به یکی از پرفروش ترین فلزیاب های موجود در شرکت تبدیل شده است.

 

 

 

ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن   دارای گارانتی و خدمات پس از فروشمی باشد.

۲: پاسخ گویی مشتری انجام می شود.

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و  خرید فلزیاب  ها با کارشناسان آسیا مدرن در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،  خرید فلزیاب  و تعمیرات فلزیاب شرکت آسیا مدرن

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

سوالکده (سوالات متداول)

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما