مقاله فلزیاب
دستگاه فلزیاب امریکایی

دستگاه فلزیاب امریکایی

دستگاه فلزیاب امریکایی

در این مقاله قصد داریم در رابطه با انواع دستگاه فلزیاب امریکایی و قیمت بهترین دستگاه گنج یاب امریکایی اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. در صورت خرید فلزیاب و یا مشاوره با کارشناسان مجرب در این حوزه می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

اولین چیزی که با شنیدن نام محصولات فلزیاب ساخت آمریکا به ذهن هر کسی می رسد، مقاومت محصولات ساخت این کشور است. باید یادآوری کنیم که اکثر بهترین فلزیاب آمریکایی از نوع سیستم VLF و GPR  هستند. در زمینه کاری شما هم مقاومت دستگاهی که با آن کار می کنید، در کنار امکاناتش از اهمیت به سزایی برخوردار است.

دستگاه فلزیاب امریکایی09101842930
مهندس محمدی
09101842930

قیمت بهترین دستگاه گنج یاب امریکایی

بهترین فلزیاب آمریکایی در بازار جهانی کمپانی های آمریکایی از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار می باشند. این محبوبیت بخاطر کیفیت و کارایی بالای دستگاه هایی می باشد که به مشتریان عرضه می شود. البته باید یادآوری کنیم که اکثر بهترین فلزیاب آمریکایی از نوع سیستم VLF و GPR  هستند.

که برای عمق بالا و کشف طلا زیاد مناسب نمی باشند. ولی در این بین برخی کمپانی هایی آمریکایی دستگاه هایی را روانه بازار کرده اند، که در زمینه تشخیص طلا عملکرد خوبی دارند. به همین دلیل قیمت این دستگاه ها مقداری بالا است، برای اطلاع از قیمت بهترین دستگاه گنج یاب امریکایی می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید.

فلزیاب کوئست آمریکا

دستگاه فلزیاب Quest Q35 توسط شرکت Quest Metal Detectors در ایالات متحده تولید شده است. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت در برابر آب، قابلیت تشخیص فلزات در محیط‌های آبی، طراحی ارگونومیک و وزن سبک اشاره کرد.فلزیاب QUEST X5 از قدرت تفکیکی مناسبی برخوردار است و دستگاهی مناسب برای جستجوی اشیاء کوچک مانند سکه و تکه های کوچک طلا در اعماق سطحی زمین است.فلزیاب QUEST X10 از قدرت تفکیکی مناسبی برخوردار است و دستگاهی مناسب برای جستجوی اشیاء فلزی و تکه های کوچک طلا در اعماق سطحی زمین است.

دستگاه فلزیاب گرت آمریکا

نقطه زن گرت GTI 2500 یک دستگاه با تکنولوژی پیشرفته است،که برخلاف سایر فلزیاب ها که فقط عمق اهداف و یا نوع جنس فلز را نشان می دهد. که قابلیت آن را دارد که اندازه و شکل دقیق هدف و عمق دقیق شی کشف شده را به طور دقیق در مانیتور خود نشان دهد.دستگاه Garrett AT PRO محصول شرکت آمریکایی گرت مناسب برای جستجوهای سطحی و عمق کاوش کم می باشد و در آب تا عمق ۳ متر قابل کاربری می باشد.

فلزیاب پین پوینتر گرت پرو Pro-Pointer AT محصولی دیگر از شرکت GARRETT آمریکا است. این دستگاه قلمی کوچک برای ردیابی و تشخیص دقیق مکان فلزات کاربرد دارد و از استانداردهای محیطی مختلف برخوردار هست.

دستگاه ای تی ایکس محصول شرکت گرت GARRETT آمریکاست. کارکردن با گرت ای تی اکس بسیار راحت است. فلزیاب Garrett ATX بر اساس پالس مغناطیسی کار می کند.

دستگاه فلزیاب امریکایی09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فلزیاب های آژاکس آمریکا

طلایاب Ajax Gamma با تکنیک های جدید و مبانی الکترونیکی مدرن کار می کند، فلزیاب آژاکس گاما که مفاهیم و ابعاد جدیدی را در دنیای دستگاه های تصویربرداری زمین ارائه می دهد. ردیاب آژاکس آلفا اولین دستگاه در سطح جهان با دو سیستم دوربرد سنجش از راه دور، در تشخیص هدف از مسافت های طولانی به 2850 متر و عمق زیاد به زیر 50 متر در زیر زمین و با سیستم های هوشمند جدید تشخیصی و عملیاتی خود که برای اولین بار در سطح جهان در آلفا موجود است ثابت کرد.

فلزیاب Ajax Omega برای شناسایی آب های زیرزمینی و چاه های آبزی زیرزمینی. فلزیاب آژاکس امگا نخستین ردیاب سنجش از دور در جهان است که آب های زیرزمینی را کشف و پیدا کرده است.در دنیای کاوش‌های جواهری، ردیاب آژاکس الکترا یک دستاورد بی‌مانند در تشخیص و مکان‌یابی الماس و سنگ‌های گرانبهای مدفون در زیر زمین محسوب می‌شود. توانایی این دستگاه در کشف سنگ‌های قیمتی با دقت بسیار بالا، تحت زمین را حتی در عمق ۱۰۰ متری ممکن می‌سازد.

دستگاه نقطه زن فیشر آمریکا

دستگاه FISHER CZ 21 ایده آل برای مکان یابی سکه، کاوش ساحلی، شکار آثار و جستجوی طلا می باشد. گنج یاب فیشر FISHER CZ 21 به عنوان بهترین فلزیاب ضد آب ساخته شده و شهرت دارد.فلزیاب Fisher Gold Bug 2 یکی از محصولات شرکت آمریکا می باشد، این دستگاه با استفاده از دو سیستم پیشرفته عملکرد فوق العاده ای برای تشخیص قطعه، طلا ها و سکه های باستانی را ارائه می دهد.

فلزیاب Fisher F70 در سال 2008 معرفی شد و در سال 2018 تولید آن متوقف شد. یک فلزیاب VLF با فرکانس 13 کیلوهرتز است که هدف اصلی آن شناسایی سکه، جواهرات، آثار و قطعات طلا است.

دستگاه فلزیاب امریکایی09101842930
مهندس محمدی
09101842930

قیمت دستگاه گنج یاب کبری امریکایی

شرکت cobra یکی از مطرح ترین شرکت های سازنده دستگاه گنج یابی در دنیاست، که محصولات آن همیشه مورد توجه قرار می گیرد. قیمت دستگاه گنج یاب کبری در حال حاضر چیزی حدود 450 تا 500 میلیون است اما با توجه به وارداتی بودن دستگاه و همچنین نوسانات قیمت ارز قبل از سفارش حتما استعلام قیمت بگیرید.

از مشخصات دستگاه گنج یاب کبری امریکایی میتوان به چند مورد اشاره کرد:

  • شناسایی انواع فلزات مختلف از جمله طلا، نقره، برنج، برنز و آهن در عمق‌های مختلف.
  • توانایی تشخیص فلزات در عمق تا ۲ متر.
  • قابلیت تنظیم صدای هشدار برای شناسایی فلزات مختلف.
  • صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش اطلاعات شناسایی شده.
  • وزن سبک و قابل حمل برای حمل و نقل آسان.
  • باتری‌های قابل شارژ با طول عمر مناسب.
  • طراحی آسان و ساده برای استفاده و تنظیمات آسان

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام  دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری

میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

دیجی کالا

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین گنجیاب و نقطه زن در ایران

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را

مطالعه کنید.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما