نقطه زن
فروش دستگاه نقطه زن دست دوم

فروش دستگاه نقطه زن دست دوم

فروش دستگاه نقطه زن دست دوم

کاوشگران همیشه به دنبال موفقیت درصدی در کاوش های خود هستند، اما برای موفقیت چه چیزی لازم می باشد. عامل اصلی موفقیت کاوشگر داشتن فلزیاب یا گنج یاب حرفه ای و پیشرفته می باشد. شما با خرید دستگاه نقطه زن دست دوم می توانید به گنجینه های ارزشمند و باستانی دست یابید.خوشبختانه پیشرفت علم و تکنولوژی کمک زیادی به تولید کنندگان فلزیاب کرده و توانسته اند به بهره مندی از تکنولوژی های پیشرفته محصولات مدرن و با کارایی بالایی را به مشتریان خود ارائه دهند.

دستگاه نقطه زن دست دوم09101842930
مهندس محمدی
09101842930

کانال فروش فلزیاب دست دوم

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که قصد خرید وسیله ای را داشته باشید ولی بودجه کافی را نداشته باشید. در این مواقع شما مجبور به خرید دستگاه دست دوم می باشید. در مورد خرید فلزیاب هم همین قضیه صادق است، بسیاری از افراد هم هستند که بعد از استفاده از دستگاه الکترونیکی خود قصد فروش آن را دارند.به هنگام خرید این وسیله ها و دستگاه های دست دوم باید از کارکردن درست آن ها اطمینان حاصل کنید. دستگاه های فلزیاب با قیمت های بسیار بالایی به فروش می رسند و دستگاه های گران قیمت هستند. ممکن است داشتن یک ایراد به ظاهر کوچک باعث بلا استفاده شدن دستگاه شود.

فلزیاب دست دوم و کارکرده سالم و اورجینال

دستگاه فلزیاب دست دوم و کارکرده سالم و اورجینال شرکت های نوکتا، او کی ام آلمان، ماینلب استرالیا، گرت آمریکا، لورنز و بقیه شرکت های خارجی که به صورت اورجینال است. در این سایت می توانید اعتماد کنید کارشناسان ما سابقه 15 سال تجربه در خرید و فروش انواع فلزیاب و طلایاب ها و ردیاب و همچین اسکنرهای تصویری به شما کمک می کند که محصولات کارکرده اورجینال را خرید و همچنین آن را به فروش برسانید.

 

دستگاه نقطه زن دست دوم09101842930
مهندس محمدی
09101842930

مزیت های خوب فلزیاب دست دوم و کارکرده سالم

بحث قیمتی است: با توجه به اینکه در بازار ایران هر روز نرخ ارز بالا می رود و دستگاه های اکبند هم متناسب با دلار روز بالا می رود. خیلی از افراد توانایی خرید محصولات به صورت اکبند را ندارند و به سمت خرید محصولات دست دوم و کارکرده سالم می افتند.مزیت دیگر فلزیاب دست دوم خرید دستگاه مطمئن و توصیه شده: استفاده از فلزیاب هایی که با اینکه کارآیی و عملکرد بالایی را دارند ولی دیگر تولید نمی شود و این دستگاه ها توسط افراد با تجربه توصیه می شود که متاسفانه دستگاه اکبند آن وجود ندارد.

دلیل نخرید فلزیاب دست دوم و کارکرده

در حالت کلی اگر یک فرد دستگاه را به صورت تازه و اکبند خریداری کنند خیلی بهتر است. باز خریدن سیستم های کارکرده و دست دوم یسری معایب دارد که می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  1. عدم گارانتی دستگاه های اورجینال شرکت های معروف مانند ماینلب ، نوکتا ، اوکی ام و … حتما کاوشگران باید دقت کنند که گارانتی دستگاه مانده است و یا نه چون اگر زمان گارانتی مانده باشد که خیلی مزیت خوبی است.
  2. توجه به دستگاه که آیا خشی و یا خطی روی کویل و سیم پیچ های آن هست و یا نه که اگر مشکلی داست خریداری نکنند بهتر است.
  3. همچنین فلزیاب هایی هستند که خیلی کار کرده و تا حدی هم تعمیر شده است که خریداری اینها اصلا توصیه نمی شود.
  4. بعضی از شرکت ها و یا افراد دستگاه های دست دوم و کارکرده خود را با قیمت بالا پیشنهاد می کنند.

نکاتی برای خرید محصولات دست دوم و کارکرد

قدم اول: استفاده از یک فرد با تجربه

حتما از یک فرد با تجربه و همشهری خود که تجربه کافی در کار با فلزیاب را بلد است کمک بگیرید. یا اینکه از یک فردی دستگاه را بگیرید که بهش اعتماد دارید و یا یک شرکت معتبر است و دفتر حضوری و مکان مشخصی را دارد.

قدم دوم: خرید برندهای معتبر جهان

محصولات و برندهای مشهور را سعی کنید خریداری کنید و از برندهای داخلی و چینی همچنین برندهای شرکت هایی که نامعتبر است. به هیچ عنوان خریداری نکنید سراغ سیستم هایی بروید که سرشناس باشد و به راحتی بتوانید از خود شرکت از بابت فیک و اورجینال بودن آن استعلام بگیرید.

قدم سوم: بررسی شکل ظاهری دستگاه

شکل ظاهری آن توجه کنید به شکل و بدنه و رنگ دستگاه توجه کنید که فرسوده و یا ضربه ندیده باشد. به قسمت ها شکاف و پیچ و بقیه جاهای توجه کنید. که قشنگ بهم چسپیده باشد به شکل ظاهری کویل که ضربه خورده یا نه. همچنین کابل ها و سیم هایی که به هم وصل می شود توجه کنید که دست نخورده است یا نه و فابریک خودش باشد.

قدم چهارم: کامل بودن تمامی محصولات جانبی

از وجود تمامی لوازم جانبی آن مطمئن شوید که کامل باشد مانند جعبه کنترل، برد زانویی، کویل و سیم پیچ ها، کابل، هدفون و بقیه چیزها. اگر مطمئن شدید تمامی موارد هس حتما باید تمامی لوازم را با دستگاه چک کنید، که آیا با دستگاه هماهنگ است یا نه ؟ منظور این است که کار می کند  یا نه.

قدم پنجم: روشن کردن دستگاه

بعد از طی مراحل بالا و شکل ظاهری چک کردن و روشن کردن خود فلزیاب و امتحان کردن تمامی دکمه ها است. همچنین توجه به نمایشگر آن در حین استفاده از دکمه ها است. که آیا وقتی که دستوری به فلزیاب می دهیم آن دستور را منعکس می کند یا نه.

مرحله ششم: تست کردن فلزیاب برای شناسایی طلا

حتما دستگاه را چک کنید و با استفاده از اشیاء طلا و نقره امتحان کنید. که آیا سیستم قادر است اشیاء گرانبها را شناسایی کند یا نه و بعد از این مراحل می توانید فلزیاب را خریداری کنید.

دستگاه نقطه زن دست دوم09101842930
مهندس محمدی
09101842930

ویژگی های یک دستگاه گنج یاب دست دوم خوب عبارتند از:

  • قیمت معقول و مناسب داشته باشد
  • عمق نفوذ بیش از ۳ متر داشته باشد
  • قابل آپدیت و ارتقاء باشد
  • لوازم و قطعات آن موجود باشد
  • درصد خطای پایین و ثبات مناسبی داشته باشد
  • کویل در سایز های مختلف داشته باشد
  • سنسورها و قطعات آن عملکرد صحیحی داشته باشند

خرید دستگاه نقطه زن دست دوم با بهترین قیمت

برای خرید دستگاه نقطه زن می‌توانید به دنبال دستگاه‌های دست دوم بگردید تا قیمت مناسبی برای خرید داشته باشید. در این صورت، لازم است که نکات زیر را در نظر داشته باشید تا بهترین دستگاه را با بهترین قیمت خریداری کنید.

نکته اول:

همیشه لازم است قیمت دستگاه را با قیمت بازار و نوین مقایسه کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید که چقدر تخفیف باید به دستگاه دست دوم داده شود. در هر صورت، لازم است که دستگاهی را که با کارایی خوبی در دست شماست پیدا کنید.

نکته دوم:

باید با مالکان قبلی دستگاه صحبت کنید تا از خاصیت‌ها و ویژگی‌های آن آگاه شوید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند که بهترین تصمیم را در خرید دستگاه نقطه زن بگیرید.

نکته سوم:

همیشه به دنبال دستگاه‌هایی با بیشترین طول عمر باشید. با در نظر گرفتن آخرین فناوری‌های موجود و با انتخاب کسانی که تجربه بیشتری در این زمینه دارند، می‌توانید دستگاهی با بیشترین کیفیت را برای خود انتخاب کنید.

نکته چهارم:

همیشه نیاز به یک ارزیابی و تعمیر معاف کارآمدی اولیه است. بنابراین در هنگام خرید دستگاه با توجه به قیمت، لازم است که هزینه تعمیر و ارزیابی را هم در نظر بگیرید.در نهایت، با توجه به این نکات، می‌توانید دستگاه نقطه زن دست دوم مناسب را با بهترین قیمت برای خود خریداری کنید و در آینده با استفاده‌ای طولانی مدت از آن استفاده کنید. برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در تماس باشید و خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

  • ویژگی های شرکت آسیا مدرن

    ۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن   دارای گارانتی و خدمات پس از فروشمی باشد.

    ۲: پاسخ گویی ۲ور مشتری انجام می شود.

    برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و  خرید فلزیاب  ها با کارشناسان آسیا مدرن در تماس باشید.

    شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،  خرید فلزیاب  و تعمیرات فلزیاب شرکت آسیا مدرن

    گنج یابی

    اینستاگرام

    تلگرام

    سوالکده (سوالات متداول)

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما