نقطه زن
فروش فلزیاب شیپور

فروش فلزیاب شیپور

فروش فلزیاب شیپور

فزیاب شیپور یکی از ابزارهای مهم جستجوی فلزهای قدیمی و اثرات باستانی، فلزیاب ها هستند. دستگاه فلزیاب یکی از ابزارهای پرکاربرد هستند که برای تشخیص و آشکار سازی فلزات ارزشمند و باستانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شیپور نیز یکی از شرکت‌هایی است که فلزیاب‌های خود را به بازار عرضه می‌کند.از دیگر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به دقت بالای آن اشاره کرد، قادر است تا فلزات را تا عمق ۲۰ سانتی‌متر تشخیص داده و هشدار می‌دهد. همچنین از نظر قیمت بسیار مناسب است و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای علاقه‌مندان به جستجوی فلزات باشد.

دستگاه فلزیاب چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از ابزارهای مهم جستجوی فلزهای قدیمی و اثرات باستانی، فلزیاب ها هستند. فلزیاب ها یکی از ابزارهای پرکاربرد هستند که برای تشخیص و آشکار سازی فلزات ارزشمند و باستانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شیپور نیز یکی از شرکت‌هایی است که فلزیاب‌های خود را به بازار عرضه می‌کند.این فلزیاب با قابلیت‌های بسیاری همراه است که می‌تواند در جستجوی فلزات باستانی و ارزشمند مفید باشد. فلزیاب دارای صفحه نمایشی بزرگ است که اطلاعات لازم را به کاربر می‌دهد. همچنین این فلزیاب قابلیت تنظیم تشدید صدایی که به دنبال فلزات مورد نظر هستیم را نیز دارد.

فلزیاب شیپور09101842930
مهندس محمدی
09101842930

دستگاه فلزیاب

از دیگر ویژگی‌های این مدل از دستگاه های موجود در ایران می‌توان به دقت بالای آن اشاره کرد، که قادر است تا فلزات را تا عمق ۲۰ سانتی‌متر تشخیص داده و هشدار می‌دهد. همچنین از نظر قیمت بسیار مناسب است و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای علاقه‌مندان به جستجوی فلزات باشد.دستگاه فلزیاب دست دوم دیوار یکی از دستگاه های موجود در بازار است که برای کشف معدن ها و گنج های مخفی استفاده می شود. این دستگاه با استفاده از امواج الکترومغناطیسی القایی، توانایی تشخیص فلزات را دارد و می تواند فلزات مختلف از جمله طلا، نقره، مس و آهن را شناسایی کند.

 

خرید فلزیاب در شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب در شرکت آسیا مدرن گزینه‌ای برای افرادی است که به دنبال یافتن معادن طلا و نقره هستند. فلزیاب، یک دستگاه الکترونیکی است که برای شناسایی، آشکار کردن، و تشخیص وجود فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای دستیابی به فلزیاب دست دوم، ابتدا نیاز است تا با وضعیت فلزیاب در بازار آشنا شویم و برای اطمینان از سالم بودن دستگاه قبل از خرید آن را بررسی کنیم.بهترین روش برای خرید دستگاه مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی است که فلزیاب را به فروش می‌رسانند. قبل از انتخاب فروشنده، بهتر است با دقت نقاط قوت و ضعف دستگاه را بررسی کنیم تا خرید به درستی انجام شود.

فلزیاب شیپور09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فروش فلزیاب

 

فلزیاب یکی از دستگاه‌های مورد استفاده در علم شناسی و استخراج معادن است. یک فلزیاب برای تشخیص مواد زمین‌ساختی با استفاده از فرکانس‌های الکترومغناطیسی که به زمین فرستاده می‌شود، طراحی و ساخته می‌شود.مشخصات فنی یک فلزیاب شامل نوع فرکانس، دقت تشخیص، عمق تشخیص و رزولوشن در تشخیص مواد است. فرکانس این دستگاه‌ها به بستگی از پایه‌ی کاربری و مصالح زمینی بستگی دارد. دقت در تشخیص مصالح بسیار مهم می‌باشد، چرا که هر جز به زمینی دارای موادی به خصوص است. عمق فلزیاب نیز با توجه به نیاز کاربر مشخص می‌گردد و در زمینه‌ی تعیین عمق میزان مواد زمین ساختی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بررسی قیمت دستگاه فلزیاب در بازار ایران

قیمت فلزیاب در تهران معمولاً با توجه به شرکت سازنده، ظرفیت و قابلیت‌های آن از چند صد هزار تا چند میلیون تومان متغیر است. درصورتی که گیرنده‌ی محصول، قصد خرید دستگاه فلزیاب دست دوم را دارد، لازم است به نکاتی توجه نماید.ابتدا با وضعیت دستگاه و سلامت آن درباره‌ی فاقدی نزاع و خسارت هایی که در دستگاه وجود داشته باشد از صاحب دستگاه جهت تعیین قیمت صحیح پرسش کند. همچنین اگر فلزیاب با دقت بالایی در کار نبوده و از آن با استفاده کم کرده‌اند، قیمت آن کاهش می‌یابد. اما درصورتی که دستگاه در شرایط بسیار خوبی بوده و فاقد هیج نوع نقص و خسارت باشد، قیمت آن بیشتر است.

فلزیاب شیپور09101842930
مهندس محمدی
09101842930

نحوه استفاده از دستگاه فلز یاب به شکل اصولی و درست

فلزیاب یک ابزار مفید در شناسایی و تشخیص وجود فلزات در زمین است. دستگاه فلزیاب‌ از اصل امواج الکترومغناطیسی استفاده می‌کنند تا ابعاد، عمق و نوع فلزیابی که در زیر خاک وجود دارد را تشخیص دهند.استفاده از فلزیاب‌های دست دوم، یک راه ارزان قیمت برای خرید یک فلزیاب با کیفیت برای شناسایی فلزات است. اما برای استفاده موفق از این ابزار، باید کمی استعداد و تجربه داشته باشید.ابتدا، پیشنهاد شده است که قبل از استفاده از فلزیاب، دستگاه را به صورت کامل بررسی کرده و نگه داری کنید تا از هرگونه ضرر جلوگیری شود. با داشتن دستگاه در دست، شما باید آن را از بالا به پایین و از چپ به راست حرکت دهید تا نوع فلز و عمق آن را شناسایی کنید.

 

ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

۲: پاسخ گویی مشتری انجام می شود.

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و  خرید فلزیاب  ها با کارشناسان آسیا مدرن در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب  و تعمیرات فلزیاب شرکت آسیا مدرن

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

سوالکده (سوالات متداول)

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما