اسکنر
فلزیاب ام اف ۹۷۰۰ کیو

فلزیاب ام اف ۹۷۰۰ کیو

فلزیاب ام اف ۹۷۰۰ کیو

فلزیاب ام اف ۹۷۰۰ کیو : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی دستگاه فلزیاب ام اف ۹۷۰۰ کیو برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید

فلزیاب ام اف ۹۷۰۰ کیو روی دقیق ترین و مدرن ترین سیستم های تشخیص چندگانه کار می کند ، که نتایج قابل اعتماد و یکپارچه ای را در مورد اهداف زیر زمینی به شما می دهد . دستگاه MF 9700 QUINARY در زمینه کشف و اکتشاف طلا ، گنجینه ها ، مواد معدنی ، حفره ها و آب های زیرزمینی تخصص دارد و بین آنها تمایز قائل شده و مکان های آنها را در چندین تحقیق مختلف درباره اهداف ، انواع ، اندازه و عمق نیز تعیین می کند .

نرم افزاری پیشرفته ، با کنترل سریع و آسان همه ی تنظیمات دستگاه و سیستم طراحی ارگونومیک و شکل ساده به شما قدرت جستجو و پیمایش با وزن سبک و سهولت استفاده را می دهد که نقش مهمی در نتایج سریع و بدون عارضه دارند . گروه MWF و پس از پشتکار و تحقیق چندین ساله به تولید MF 9700 QUINARY پرداخت ، ماشینی با مشخصات اساسی و فنی ناچیز ، از این دستگاه با جدیدترین سیستمهای علمی مدرن پشتیبانی می کند . دستگاه MF 9700 Q با پنج سیستم , برای کشف طلا ، فلزات گرانبها ، الماس و آب .

فلزیاب ام اف ۹۷۰۰ کیو09101842930
خرید و فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان
09101842930

منوی تنظیمات عمومی دستگاه فلزیاب ام اف ۹۷۰۰ کیو که کنترل موارد زیر را به شما ارائه می دهد :

برای اولین بار در سطح جهان در دستگاه های کشف و اکتشاف منحصراً در گروه MWF , که با سیستم عامل هوشمند و ردیابی هوشمند ، رابط های هوشمند ، سیستم حفاظت از انرژی ، سیستم شارژ هوشمند ، چند زبانه وذخیره تنظیمات ، کنترل هوشمند ، فناوری بلوتوث و تنظیم مجدد کارخانه پشتیبانی شده است . MF 9700 QUINARY ( ام اف ۹۷۰۰ کیو ) دارای یک رابط سیستم جستجو است که به شما امکان جستجو سریع بین سیستم های جستجو را می دهد .

این سیستم نتایج مختلفی را به کاربر می دهد ، که شامل موارد زیر است :

شاخص تعاملی LED ها ، هر زمان که به مرکز نقطه هدف نزدیک شوند تعامل به سمت بالا دارد .

شاخص تعاملی صدا ، هر زمان که به مرکز نقطه هدف نزدیک شود تعامل به سمت بالا است .

رابط نوری سطح باتری ، سه سطح ظرفیت باتری را به کاربر نشان می دهد .

با باتری های قابل شارژ داخلی کار می کند و همچنین از سیستم شارژ هوشمند بهره می برد .

فلزیاب ام اف ۹۷۰۰ کیو09101842930
خرید و فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان
09101842930

سیستم چهارم سیستم بالا بردن :

سیستم اسکنر مغناطیسی :

سیستم اسکنر مغناطیسی لایه های خاک را اسکن می کند ، محتوای آنها را مشخص می کند و برای شناسایی و کشف مکان مواد معدنی و فضاهای زیرزمینی سطح میادین و اشعه مغناطیسی را می خواند . سیستم تمایز دقیق بین مواد معدنی و فضاها . شناسایی دقیق نقطه هدف با نمودارهای روی صفحه

سیستم پنجم :

سیستم اسکن زمین :

این سیستم لایه های زمین را از طریق سیستم تصویربرداری رادار شناسایی و اسکن می کند ، تا زمین را تجسم کند و اشکال و اندازه اشیاء زیرزمینی را روشن کند . بدون نیاز به استفاده از نرم افزارهای پیچیده تجزیه و تحلیل ، رایانه و یا رایانه های لوحی دیگر

فلزیاب ام اف ۹۷۰۰ کیو09101842930
خرید و فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان
09101842930

سیستم ششم :

سیستم بررسی ژئوفیزیک :

این سیستم شدت مقاومت الکتریکی خاک را اندازه گیری کرده و مواد زیرزمینی را شناسایی کرده و ماموریت آن کشف طلا و مواد معدنی و فضاهای زیرزمینی و همچنین آب های زیرزمینی با خاصیت تفکیک اهداف است و این سیستم به طور خودکار خاک را اسکن و ردیابی می کند .

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد که برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند . مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند. در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند. در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

 

  • ویژگی های شرکت آسیا مدرن

    ۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن   دارای گارانتی و خدمات پس از فروشمی باشد.

    ۲: پاسخ گویی ۲ور مشتری انجام می شود.

    برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و  خرید فلزیاب  ها با کارشناسان آسیا مدرن در تماس باشید.

    شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،  خرید فلزیاب  و تعمیرات فلزیاب شرکت آسیا مدرن

    گنج یابی

    اینستاگرام

    تلگرام

    سوالکده (سوالات متداول)

 

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما