نقطه زن
فلزیاب جیو اگزاماینر

فلزیاب جیو اگزاماینر

فلزیاب جیو اگزاماینر

دستگاه فلزیاب جیو اگزاماینر یا Geo Examiner از محصولات شرکت یونانی جی دی ای است، این دستگاه برای شناسایی و تشخیص اشیاء فلزی گرانبها و باارزش در زمین استفاده می‌شود. فلزیاب جیو اگزاماینر دستگاهی قابل حمل و کوچک است، که با استفاده از امواج الکترومغناطیسی، به شناسایی و تشخیص فلزات در زمین کمک می‌کند. این دستگاه با توجه به نوع فلز، عمق آن، شکل و اندازه، محل واقعیت جغرافیایی فلز و همچنین بیشترین عمق قابل تشخیص، اطلاعات مورد نیاز را فراهم می‌کند.

اسکنر جیو اگزاماینر از تکنولوژی جدید و پیشرفته‌ای برای شناسایی فلزات استفاده می‌کند. این دستگاه به سادگی در زمین قرار گرفته و با کمک لمس صفحه نمایش، می‌توانید برای شناسایی فلزات اطراف خود از آن استفاده کنید. دستگاه جئو اگزاماینر ساخت کشور یونان برای شناسایی معادن و دیگر منابع طبیعی زمین هم استفاده می شود. همچنین در زمینه‌هایی نظیر بازسازی و ساختمان‌سازی نیز Geo Examiner می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی جیو اگزاماینر به عنوان یکی از دستگاه‌هایی که برای شناسایی فلزات در زمین استفاده می‌شود، می‌تواند به عنوان یک ابزار مؤثر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات فنی فلزیاب جیو اگزاماینر عبارتند از:

  • دارای صفحه نمایش LED
  • صفحه نمایش لمسی و پیشرفته
  • دارای حافظه داخلی 2 گیگ
  • باز خورد صدا و تصویری رو نمایشگر
  • باتری پلیمر و با دوام تا 9 ساعت کارکرد
  • دارای کیف چرمی و کل متعلقات دیگر
  • امکان استفاده به عنوان مکان یاب
  • مغناطیس سنج حرفه ای
  • اسکن دو بعدی و سه بعدی و اسکن دستی و خودکار
  • دارای ورودی USB برای انتقال اطلاعات
  • دارای فرکانس های مختلف
  • شامل گارانتی محصول 2 سال

 

فلزیاب جیو اگزاماینر09101842930
خرید و فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان
فلزیاب جیو اگزاماینر
09101842930

 

مگنتومتر اسکنر تصویری Geo Examiner

مگنتومتر از ابزار های دقیق در کاوش های حرفه ای باستان شناسی است. این ابزار وسیله ای برای یافتن فلزات آهنی نظیر آهن، کبالت و نیکل است. علاوه بر فلزات آهنی می توان فضاهای خالی، سفال، آجر و تنور های مدفون در خاک را با کمک مگنومتر ردیابی کرد. دستگاه Geo Examiner مجهز به یک مگنتومتر قوی و حساس برای اندازه گیری مغناطیس زمین است. با استفاده از مگنتومتر Geo Examiner می توان اهداف فلزی و فضاهای خالی را تا عمق 6 متری در زیر زمین ردیابی کرد.

 

فلزیاب جیو اگزاماینر09101842930
خرید و فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان
فلزیاب جیو اگزاماینر
09101842930

 

قیمت اسکنر فلزیاب جیو اگزاماینر چقدر است؟

ممکن است که این سوال برای شما پیش آمده باشد که دستگاهی با چنین امکاناتی چه قیمتی دارد. این دستگاه با توجه به امکاناتی که دارد قیمت بسیار مناسب و کمی دارد. قیمت دستگاه اگزاماینر در حدود 4100 دلار است. ما برای شما یک مشاوره تخصصی و رایگان نیز در نظر گرفته‌ایم تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید. در نهایت توجه داشته باشید که این دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت آسیا مدرن می‌باشد. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت دستگاه با کارشناسان مجرب شرکت در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

فلزیاب جیو اگزاماینر09101842930
خرید و فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان
فلزیاب جیو اگزاماینر
09101842930

 

تست اسکنر Geo Examiner

دستگاه اگزاماینر Geo Examiner دارای یک ال سی دی بسیار با کیفیت می‌باشد که شما می‌توانید به واسطه آن با دقت بسیار زیاد به اسکن زمین و بررسی طلا بپردازید. از دیگر مزایای دستگاه اگزاماینر در این است، که شما به کمک این دستگاه می‌توانید فضای خالی و انواع مقبره را به راحتی بررسی کنید. به همین دلیل است که شما برای پیدا کردن گنج و انواع دفینه بزرگ به این دستگاه نیاز خواهید داشت. شما با دستگاه اگزاماینر می‌توانید طلا خالص و ناخالص را با هر اندازه‌ای به راحتی پیدا کنید. توجه داشته باشید که استفاده از این گنج یاب برای اپراتور آماتور و اپراتور حرفه‌ای بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

نتیجه گیری

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبرbخرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی

ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت زرشناسان است که دارای 20سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست

خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت زرشناسان مراجعه کنید و یا با شماره 09101842930 تماس بگیرید و با مهندسین

شرکت زرشناسان در ارتباط باشید

 

  • ویژگی های شرکت آسیا مدرن

    ۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن   دارای گارانتی و خدمات پس از فروشمی باشد.

    ۲: پاسخ گویی مشتری انجام می شود.

    برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و  خرید فلزیاب  ها با کارشناسان آسیا مدرن در تماس باشید.

    شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،  خرید فلزیاب  و تعمیرات فلزیاب شرکت آسیا مدرن

    گنج یابی

    اینستاگرام

    تلگرام

    سوالکده (سوالات متداول) 

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما