نقطه زن
فلزیاب دستی SCUBA TECTOR PRO

فلزیاب دستی SCUBA TECTOR PRO

فلزیاب دستی SCUBA TECTOR PRO

فلزیاب راکتی چیست؟

یکی از کاربردهای بسیار معمول فلزیاب‌ها استفاده از آن ها در مقاصد امنیتی می باشد. حتما برای شما پیش آمده که به هنگام ورود به برخی سازمان ها و یا سالن های ورزشی با یک فلزیاب کوچک که به آنها فلزیاب راکتی و یا فلزیاب دستی گفته می شود مورد بازرسی قرار گرفته باشید. راکت بازرسی بدنی یکی از دستگاه های مناسب کنترل تردد می باشد. با کمک فلزیاب راکتی می توان انواع فلزات آهنی و غیرآهنی،موبایل و قطعات الکترونیکی و برد الکتریکی را کشف کرد. این دستگاه ها باید دارای وزن سبک و سرعت عملکرد بالا باشند و در عین حال از دقت و حساسیت کافی نیز بهره مند باشند. فلزیاب دستی SCUBA TECTOR PRO یکی از بهترین فلزیاب های دستی است که در عین داشتن دقت بسیار بالا از قیمت مناسبی نیز بهره می‌برد.

فلزیاب دستی SCUBA TECTOR PRO09101842930
خرید و فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان
09101842930

فلزیاب دستی SCUBA TECTOR PRO

از دستگاه های فلزیاب دستی میتوان به عنوان یک فلزیاب نقطه زن نیز در کنار دستگاه های گنج یاب استفاده نمود. این دستگاهها به گونه ای طراحی شده اند که بتوان با آنها به نقاطی دسترسی پیدا کرد که با فلزیاب های معمول نمیتوان در آنجا کاوش کرد و میتوان از آنها به عنوان یک سیستم مکمل و کاربردی در کنار فلزیاب اصلی استفاده نمود.

فلزیاب دستی SCUBA TECTOR PRO09101842930
خرید و فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان
09101842930

فلزیاب دستی SCUBA TECTOR PRO

ویژگی اصلی فلزیاب دستی SCUBA TECTOR PRO عملکرد فوق العاده آن در زیر آب است. همانطور که میدانید بسیاری از دفینه های پیدا شده در محیط های خیس و در بستر رودخانه ها بوده‌اند. وجود املاح معدنی در آب و خاک رودخانه و همچنین املاح معدنی موجود در آب شور دریا سبب بروز اختلال در عملکرد دستگاه های فلزیاب میشود. فلزیاب SCUBA TECTOR PRO با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز توانسته است تا این نقص دستگاه های فلزیاب را کاملا پوشش دهد از قابلیت. زنی بسیار دقیقی در زیراب بهره‌مند شود.

فلزیاب دستی SCUBA TECTOR PRO

فلزیاب دستی SCUBA TECTOR PRO برای کسانی که مرزها را شکست می دهند و ماجراجویی زیر آب را دوباره تعریف می کنند، طراحی شده است و همه کاره ترین و قابل حمل ترین فلزیاب زیر آب است که تا به حال ساخته شده است. طراحی آن به گونه ای است که به راحتی تا شده و فضای بسیار کمی را اشغال میکند. بهره مندی از باتری بزرگتر نسبت به نسل پیشین خود سبب میشود تا ساعت های بیشتری را به توان با آن به کاهش پرداخت.

فلزیاب دستی SCUBA TECTOR PRO09101842930
خرید و فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان
09101842930

نمایندگی فلزیاب شرکت آسیا مدرن :

فروش فلزیاب های اورجینال ، با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما شرکت آسیا مدرن دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر قبل خرید

  1. دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
  2. تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها
  3. آموزش صفر تا صد فلزیاب مورد نظر شما

 

نتیجه گیری

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیا مدرن است که دارای ۲۰سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت آسیا مدرن مراجعه کنید و یا با شماره 09101842930 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبرbخرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی

ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت زرشناسان است که دارای 20سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست

خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت زرشناسان مراجعه کنید و یا با شماره 09101842930 تماس بگیرید و با مهندسین

شرکت زرشناسان در ارتباط باشید

 

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالاارتباط با کارشناسان شرکت زرشناسان:09101842930

 

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

 

 

 

  • ویژگی های شرکت آسیا مدرن

    ۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن   دارای گارانتی و خدمات پس از فروشمی باشد.

    ۲: پاسخ گویی مشتری انجام می شود.

    برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و  خرید فلزیاب  ها با کارشناسان آسیا مدرن در تماس باشید.

    شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،  خرید فلزیاب  و تعمیرات فلزیاب شرکت آسیا مدرن

    گنج یابی

    اینستاگرام

    تلگرام

    سوالکده (سوالات متداول)

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما