فلزیاب تصویری
فلزیاب فیوچر ای 160

فلزیاب فیوچر ای 160

فلزیاب فیوچر ای 160

سری فلزیاب های فیوچر شرکت OKM از سال ۱۹۹۸ تولید می شوند و در این دو دهه که از ساخت آن ها می گذرد، شاهد پیشرفت و تغییرات بسیار زیادی در آن ها بوده ایم. که همگی توانایی ارسال تصاویر زنده را به کامپیوتر و ارائه تصاویر سه بعدی را دارا بودند. با توسعه تکنولوژی مولتی سنسور در سال ۲۰۰۱ فلزیاب FUTURE I-160 طراحی وساخته شد که توانست در بازار جهانی به موفقیت و فروش بسیار بالایی دست پیدا کند. فلزیاب فیوچر ای 160 دارای ویژگی ها و قابلیت هایی است که برای کاوشگران حرفه ای بسیار جذاب و قابل توجه است. این فلزیاب تصویری okm قادر است تا ساختار های زیر زمین و تونل ها و حفره ها را شناسایی کند.

 

قیمت فلزیاب فیوچر ای 160

تنظیم اتوماتیک بالانس زمین، اندازه گیری عمق هدف و ذخیره اطلاعات بوسیله ریزپردازنده انجام می شود. نرم افزار سه بعدی تحلیل و تجزیه مناطق اسکن شده را امکان پذیر می سازد. دستگاه فلزیاب فیوچر آی 160 تا به حال سریعترین دستگاه فلزیاب از سری Future می باشد و دستگاهی بسیار دقیق برای کاوش های علمی و باستان شناسی است. برای خرید فلزیاب و نیز همچنین کسب اطلاع دقیق از قیمت فلزیاب فیوچر ای 160 می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

فلزیاب فیوچر ای 16009101842930
خرید و فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان
فلزیاب فیوچر ای 160
09101842930

 

امکانات دستگاه FUTURE I-160

فلزیاب FUTURE I-160 دارای یک انتن چند سنسوره ۵۰ سانتی متری همراه با ۱۶ سنسور EAMS است. دیتا های ارسالی از این دستگاه با نرم افزار Visualizer 3D software تبدیل به تصویر و اطلاعات خروجی می شود. این دستگاه در مقایسه با فلزیاب فیوچر دارای ۴ برابر حساسیت بیشتر و به همین دلیل به دستگاهی ایده آل برای باستان شناسان و زمین شناسان و جویندگان گنج تبدیل شده است. فلزیاب FUTURE I-160 قادر است تا تصاویر را با رزولوشن و کیفیت بسیار بالایی ارائه دهد و علاوه بر تخمین عمق اهداف قادر است تا شکل و ابعاد اهداف را نیز تخمین بزند و به همین دلیل مورد استقبال گنج پژوهان قرار گرفته است.

 

فلزیاب فیوچر ای 16009101842930
خرید و فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان
فلزیاب فیوچر ای 160
09101842930

 

قابلیت های فلزیاب فیوچر ای 160 شامل موارد زیر می شود:

  • اندازه گیری و تخمین ابعاد اهداف به صورت کاملا قابل اعتماد
  • اسکن سه بعدی و زنده از زمین
  • آنالیز دیتا های ارسالی به کامپیوتر
  • قابلیت کار در دمای بین ۰ تا ۷۰ درجه سانتی گراد
  • قابلیت کار در هوای مرطوب تا ۷۵ درصد رطوبت
  • وزن ۳ کیلوگرمی دستگاه
  • دارای پردازنده ۳۲ مگاهرتزی Motorola
  • عمق کاوش تا ۱۸ متر
  • انتقال داده به صورت کاملا بیسیم
  • قابلیت کار در انواع محیط های کاوش
  • دارای قابلیت حفره یابی
  • قابلیت آپدیت نرم افزاری و سخت افزاری
اسکنر فلزیاب فیوچر OKM Future

یکی دیگر از مواردی که میتوان از اسکن افقی استفاده نمود زمانی است که هدف پیدا کردن نقطه دقیق قرار گیری هدف و سایز و اندازه آن است. در اسکن عمودی اپراتور می تواند فضا و محیط بیشتری را پوشش بدهد و در زمان صرفه جویی نماید. هر لاین یا خط اسکن در این حالت برابر است با طول فلزیاب فیوچر حمل و نقل و جا به جایی دستگاه با توجه به شرایط حاکم بسیار ساده و آسان است و اپراتور می تواند در هر شرایطی آن را حمل نمائید. برای خرید فلزیاب شما کاربران گرامی و عزیز می توانید با شرکت آسیا مدرن در تماس باشید.

 

فلزیاب فیوچر ای 16009101842930
خرید و فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان
فلزیاب فیوچر ای 160
09101842930

 

تشخیص فضای خالی

دستگاه فلزیاب FUTURE می تواند اپراتور را از وجود فلز یا فضای خالی و تونل ها به محض عبور اپراتور از روی آن ها آگاه سازد. در زمان اسکن از زمین این اسکنر آلمانی فلزات را به رنگ قرمز و نارنجی با توجه به شدت و میزان سیگنال دریافتی مشخص می نماید. اپراتور می تواند فلز را از سایر ناهنجاری ها به سادگی تشخیص بدهد رنگ فضای خالی در حالت استاندارد در این نرم افزار به رنگ آبی به درجات مختلف با توجه حجم و اندازه و عمق فضای خالی است. رنگ خاک یا زمین بکر و دست نخورده به رنگ سبز است. میتوان به دو صورت عمودی و افقی به کار برد که با توجه به شرایط محیطی اپراتور تصمیم می گیرد به چه صورتی از دستگاه استفاده کنید. حالت اسکن افقی برای مکانهای مناسب است که اپراتور آزادی عمل زیادی نداشته باشد و به دلیل محدودیت های محیطی قادر نباشد به سادگی حرکت نماید که در این مورد از اسکن افقی استفاده می نماید.

 

  • ویژگی های شرکت آسیا مدرن

    ۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن   دارای گارانتی و خدمات پس از فروشمی باشد.

    ۲: پاسخ گویی مشتری انجام می شود.

    برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و  خرید فلزیاب  ها با کارشناسان آسیا مدرن در تماس باشید.

    شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،  خرید فلزیاب  و تعمیرات فلزیاب شرکت آسیا مدرن

    گنج یابی

    اینستاگرام

    تلگرام

    سوالکده (سوالات متداول)

 

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما