نقطه زن
قیمت دستگاه نقطه زن استرالیا

قیمت دستگاه نقطه زن استرالیا

قیمت دستگاه نقطه زن استرالیا

دستگاه نقطه زن استرالیا یکی از بزرگترین تولیدات قطعات الکترونیکی جهانی در زمینه انواع فلزیاب های به روز را داراست. این شرکت در جنوب استرالیا فعالیت می کند، همچنین در کشور مالزی یک شعبه دیگر آن زیر نظر آمریکا نیز همین فرآیند تولید را انجام می دهند. تولیدات قطعات الکترونیکی برای صنایع مختلف مانند موتورولا، شرکت جنرال الکتریک، هانیول، لکروی و زیمنس زیر نظر آمریکا و استرالیا (شرکت مرکزی) در مالزی انجام می شود.

کیفیت فلزیاب های ماینلب

بالای ۹۰ درصد محصولات شرکت ماینلب استرالیا با دقت بالایی طراحی می شوند و برای هر محصول تاییدیه کیفیت ISO9001:2000 گرفته شده است. پس این آرامش خاطر را به کاربران می دهند که محصولات شرکت ماینلب استرالیا با کیفیت جهانی طراحی و تولید می شوند.

طراحی شرکت ماینلب

طراحی زیر نظر یک تیم مهندسی در همه زمینه ها انجام می شود، طراحی مهندسین به اتاق فکر ماینلب داده می شود. بعد بررسی های دقیق وارد مرحله تولید می شود و بعد وارد کنترل کیفیت می شود و این باعث می شود فلزیاب نقطه زن حرفه ای برای هدف های مختلف تولید شود.

دستگاه نقطه زن استرالیا09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فلزیاب های شرکت ماینلب استرالیا

فلزیاب های شرکت ماینلب با استفاده از تکنولوژی های خود به بهترین های جهان تبدیل شده است خوشبختانه تنوع دستگاه های شرکت ماینلب بسیار زیاد است و افراد متناسب با هزینه و اهدافی که دارند می توانند محصول مورد علاقه خود را خریداری کنند. محصولات و فلزیاب های شرکت ماینلب استرالیا شامل موارد زیر است:

  • فلزیاب ونکویش ۵۴۰ پرو
  • فلزیاب اکوناکس ۹۰۰
  • اکوناکس ۸۰۰
  • سی تی ایکس ۳۰۳۰
  • جی پی ایکس ۵۰۰۰
  • فلزیاب اکسترا پرو
  • فلزیاب مانتیکور
  • گوفایند
  • ایتراک
  • فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰
  • SDC 2300
  • Expelorer SE
  • X-Terra 705

بهترین دستگاه ماینلب استرالیا

وقتی صحبت از فلزیاب به میان می آید، ماینلب یک برند معتبر است که به دلیل تولید فلزیاب‌های باکیفیت شناخته شده است. زیرا این برند طیف وسیعی از مدل‌ها را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف ارائه کرده است. بهترین فلزیاب شرکت ماینلب طبق خواسته  و اهداف کاوشگر در شرایط زمینی و محیطی فرق دارد. اگر شما دنبال گنج های قدیمی و زیر خاکی باشید به فلزیاب نقطه زنی نیاز دارید که قدرت تفکیک و حذف نویز را به خوبی انجام بدهد.

اما اگر دنبال فلزیابی برای ردیابی اتاق یا دالان های باستانی هستید فلزیاب نقطه زن با عمق دهی بالاتری نیاز دازید  که برای شما مناسب می باشد از فلزیاب نقطه زن در ادامه چند نمونه از بهترین دستگاه شرکت ماینلب آورده شده است هر کدام از فلزیاب ها ویژگی های جالب و برتری نسبت به هم دارند که می توان از ان ها در کاوش استفاده کرد و با اطمینان به جستجوی هدف ادامه داد.

دستگاه نقطه زن استرالیا09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فلزیاب اکونوکس Equinox 900

این فلزیاب یک دستگاه اکونوکس ۹۰۰ همه کاره و چند فرکانس بوده که برای محیط‌های مختلف مناسب است. تفکیک هدف عالی، صدای بی‌سیم، حالت‌ جست‌وجوی قابل تنظیم و عملکرد همزمان چند فرکانس از جمله ویژگی‌های عالی این دستگاه بوده که آن به یک محصول ممتاز تبدیل کرده است. اکوناکس فلزیاب با تنوع زیادی دارد که می توان نقطه قوت ان باشد مثلا فلزیاب اکوناکس ۸۰۰ برای اپراتور با تجربه مناسب است.

مدل های قبلی برای افراد کم تجربه مناسب بوده و ماینلب نیز مشخصات فنی ان را بهتر می کند تا کیفیت دستگاه و به طبع ان اهداف کاوشگر بیشتر ارتقا یابد و محصولات اکوناکس هزینه های متفاوت دارندتا کاربر با توان مالی که دارد خرید کند و برای کاوشگر قیمت فلزیاب یکی از فاکتور های مهم در هنگام خرید می باشد و چون قیمت هایی به صرفه دارد پس انتخاب ان ها بسار کم هزینه است.

دستگاه نقطه زن استرالیا09101842930
مهندس محمدی
09101842930

 

فلزیاب سی تی ایکس ۳۰۳۰ CTX

فلزیاب CTX 3030 یک محصول برتر است که دارای عملکرد ساده با توجه به نوع مکان و زمان کاربر است. حالت‌های جست‌وجوی متعدد، صدای بی‌سیم، قابلیت نقشه‌برداری GPS، تجسم هدف رنگی و قابلیت های تشخیص برتر از جمله مشخصات این دستگاه خواهد بود.چه کاربر مبتدی باشد یا کاربر توانایی کار کردن با آن را داشته باشد دستگاه بهترین عملکرد را دارد.

فلزیاب جی پی زد GPZ 7000

اگر به طور خاص به اکتشاف طلا علاقه دارید، فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 یک انتخاب عالی است. این دستگاه از فناوری انحصاری انتقال ولتاژ صفر (ZVT) Minelab استفاده می‌کند و عمق و حساسیت فوق‌العاده‌ای را برای یافتن قطعات طلا در شرایط چالش‌برانگیز زمین فراهم می‌کند.فلزیاب امکانات فنی زیادی دارد که با کمک ان تشخیص فلزات در هر عمق و اندازه ای به طور دقیقی انجام می شود.

کاربر چه مبتدی یا کاربر حرف های با ان کار کند نتیجه ای یکسان بدست می اورد چون به خوبی فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 در زمین های ناهموار و سنگی تنظیم می شود و بابت قدرت تشخیص طلا و فلزات معمولی و نویز ها حساسیت بالای دارد که می توان تفکیک فلزات را با دقت بالایی انجام داد و هر صدایی که دستگاه داشته باشد به یک حالت بستگی دارد و حالات های جست جو به کاربر اجازه می دهد یا کمترین نویز یا صدای بم و ضعیف روبه رو شود.

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب

جدیدترین محصول شرکت ماینلب فلزیاب مانتیکور «manticore» است. این فلزیاب در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین فلزیاب است که توسط شرکت ماینلب تا به حال ساخته است. پس فلزیاب مانتیکور manticore یک فلزیاب قدرتمند و همه کاره است، مانتیکور دارای تعدادی از تکنولوژی‌های جدید نوآورانه است

قیمت فلزیاب های شرکت ماینلب

قیمت فلزیاب های شرکت ماینلب متناسب با سیستمی که شما انتخاب می کنید متفاوت است افراد با تحقیق در مورد محصولات ماینلب می توانند محصول خود را انتخاب کنند و با کارشناسان ما تماس بگیرند و قیمت ان را متناسب با ارز و دلار روز استعلام بگیرند.

 

ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

۲: پاسخ گویی مشتری انجام می شود.

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و  خرید فلزیاب  ها با کارشناسان آسیا مدرن در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب  و تعمیرات فلزیاب شرکت آسیا مدرن

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

سوالکده (سوالات متداول)

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما