مقاله فلزیاب
قیمت فلزیاب nokta

قیمت فلزیاب nokta

قیمت فلزیاب nokta

شرکت نوکتا ماکرو ترکیه با به کارگیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت فلزیاب و طلایاب همواره سعی دارد تا بهترین و پیشرفته ترین محصولات را تولید کند. فلزیاب nokta دارای ویژگی ها و مزیت های منحصر به فردی هستند، که این محصولات را از سایرین و رقبا متمایز می‌سازد.

درباره شرکت نوکتا باید گفت که این شرکت با رعایت استاندارد های جهانی به شرکتی تبدیل شده است، که برای ارگان ها و سازمان های بزرگ تحقیقاتی، صنعتی، نظامی و امنیتی اقدام به تولید گنج یاب و آشکار ساز می‌کند.

این شرکت علاوه بر تولید فلزیاب های پالسی، فلزیاب های تصویری بی نظیری نیز تولید کرده است که، تولیدات تصویری این شرکت همواره زبانزد همه افراد استفاده کننده بوده و است.

قیمت فلزیاب نوکتا

برای خرید فلزیاب و نیز همچنین اطلاع از قیمت فلزیاب نوکتا می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید. شرکت آسیا مدرن از شرکت های سابقه دار در زمینه فروش فلزیاب می باشد، که سال های زیادی در زمینه تولید و فروش انواع فلزیاب تجربه دارد.

معرفی فلزیاب های Nokta نوکتا ترکیه:

  1. انواع فلزیاب های بوقی
  2. فلزیاب های تصویری
  3. دستگاه های پین پوینتر

فلزیاب سیمپلکس makro simplex

دستگاه فلزیاب سیمپلکس برای حمل و نقل آسان، ذخیره سازی و همچنین غواصی عالی است. سبک (۱.۳ کیلوگرم / ۲.۹ Ibs)متعادل – از تشخیص برای ساعات طولانی بدون خستگی لذت ببرید.

باتری لیپو داخلی آن را به راحتی با شارژر USB یا پاوربانک شارژ کنید. به روز رسانی آنلاین سیستم عاملبا به‌روزرسانی‌های میان‌افزار (از طریق USB در رایانه شخصی) به‌روز باشید و از آشکارساز خود بیشترین بهره را ببرید.

فلزیاب nokta09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فلزیاب لجند legendmetal detector

اولین فلزیاب چند فرکانس همزمان، فلزیاب لجند دارای ویژگی‌هایی است که آن را به بهترین آشکارساز چند منظوره تبدیل می‌کند، که برای همه انواع اهداف و شرایط زمینی سازگار است.

نقطه زن لجند در سخت ترین شرایط در طراحی قوی و ضد آب خود که مورد تحسین جهانی قرار گرفته است، عملکردی استثنایی ارائه می دهد و با قیمتی عرضه می شود که استاندارد جدیدی را در صنعت ایجاد می کند.

فلزیاب nokta09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فلزیاب تصویری اینوینو Invenio metal detector

اولین و تنها گام انقلابی است که برای تبدیل یک رویا به واقعیت در صنعت فلزیاب برداشته شده است! Invenio نشان دهنده یکی از چشمگیرترین پیشرفت ها در فناوری تشخیص فلز از زمانی است که فلزیاب های معمولی برای اولین بار در دهه ۱۹۳۰ در بازار ظاهر شدند.

در حالی که بسیاری از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید در فناوری از آن زمان تاکنون معرفی شده‌اند، فلزیاب تصویری اینونیو اولین گام بزرگ رو به جلو را در برآوردن انتظارات مصرف‌کننده ارائه می‌کند.در حالی که رقابت به سادگی اختراعات و فناوری موجود را به جلو سوق داده است.

فلزیاب nokta09101842930
مهندس محمدی
09101842930

نقطه زن ایمپکت IMPACT

با فلزیاب چند فرکانسی جدید IMPACT توسط Nokta، گنجینه های پنهان را کشف کنید. دستگاه فلزیاب ایمپکت ترکیه چندین آشکارساز را در یک، ترکیب می‌کند و از فناوری پیشرفته استفاده می‌کند و تجربه آشکارساز منحصر به فرد و در عین حال آسانی را برای آشکارسازهای جدید با تجربه ایجاد می‌کند.

این فلزیاب بوقی دارای (۱۲) حالت های جستجو است که برای شکار اهداف مختلف مانند سکه ها، آثار باستانی و انبارهای گنج عمیق طراحی شده اند. همچنین در زمین‌های مختلف از جمله شن‌های مرطوب ساحلی و پارک‌ها بسیار خوب عمل می‌کند و به شما امکان می‌دهد در صورت تمایل بدون هیچ گونه تنظیمات دیگری جستجو کنید.

دستگاه فلزیاب دیپ هانتر DEEP HUNTER

فلزیاب دیپ هانتر یکی از محصولات شرکت نوکتا ماکرو ترکیه دستگاهی برای کشف طلا، فلزات و غارها. علاوه بر شناسایی فلزات می تواند سازه های زیرزمینی را پیدا کند. دیپ هانتر ترک همه اینها از طریق تصاویر گرافیکی پیشرفته سه بعدی انجام می شود. همچنین با عایق آهنی میتواند فلزیاب با ارزش را از آهن تشخیص دهد.

نوکتا مولتی کروزر Multi Kruzer

همچنین در فلزیاب مولتی کروزر مقاومت بدنه دستگاه کاملا نسبت به نفوذ آب ایمن است، این فلزیاب دارای تنظیمات سفارشی کاربر برای کاوش در اعماق مختلف است. تا سه سطح برای شناسایی عمق اهداف و انتخاب سطح عمق مورد نظر کاوشگر برای تشخیص فلزات گرانبها قابل تنظیم است.

نقطه زن نوکتا آنفیبیو Nokta Makro Anfibio

فلزیاب ضد آب Nokta Makro Anfibio یک مدل فلزیاب چند فرکانسی است که می تواند در یکی از سه فرکانس 5 کیلوهرتز، 14 کیلوهرتز و 20 کیلوهرتز کار کند. با تمام تنظیمات و ویژگی های جدید خود، به شما کمک خواهد کرد که هدف خود را به آسانی در مبان انبوه خاک و سنگ شناسایی کنید. دستگاه فلزیاب آنفیبیو برای کاوش در زیر آب و مکان هایی که دسترسی به آن سخت است بسیار کاربردی است.

مشخصات کلی دستگاه فلزیاب Nokta Makro عبارتند از:

  • دارای لوپ ديسکی 50 سانتی ضد آب و کویل 120*120
  • سیستمی بسیار سبک و قابل حمل
  • حساسیت بالا نسبت به فلزات بسیار کوچک
  • توانایی حالت تفکیک فلزات آهنی و غیر آهنی
  • دارای صدایی بسیار رسا و انتخاب نوع صدا
  • عمق کاوش مفید 3 متر
  • شناسایی سکه در عمق 50 سانت
  • حذف ذرات و املاح و مواد معدنی
  • تنظیم حساسیت و حذف آلودگی
  • توانایی کارکرد در زمین های ناهموار
  • بالانس اتوماتیک زمان دار و بالانس دستی
  • دارای صفحه نمایشگر دید در شب و جک هدفون
  • دو سال گارانتی و سه سال خدمات پشتیبانی

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام  دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری

میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

دیجی کالا

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین گنجیاب و نقطه زن در ایران

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را

مطالعه کنید.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما