مقاله فلزیاب
معرفی ارزان ترین دستگاه فلزیاب

معرفی ارزان ترین دستگاه فلزیاب

معرفی ارزان ترین دستگاه فلزیاب

در زمان خرید ارزان ترین دستگاه فلزیاب باید توجه داشته باشید که ما با عوامل و فاکتورهای گوناگونی مواجه هستیم تا کارایی فلزیاب مشخص گردد. اما از نظر اقتصادی لازم است با خرید فلزیاب ارزان و قوی، مدیریت بهتری روی هزینه‌ها داشت.فلزیاب‌ها معمولا در انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و از نظر کارایی همگی بر اساس نیروی مغناطیسی کار می‌کنند؛ اما با توجه به آن که دیسک به کار رفته در ساختار فلزیاب‌های مختلف با قدرت‌های متفاوتی انتخاب می‌شود.

ارزان ترین دستگاه فلزیاب09101842930
مهندس محمدی
09101842930

بررسی فلزیاب ارزان و قوی

با این تعابیر در زمان خرید ارزانترین فلزیاب باید در گام نخست به حداکثر عمقی که فلزیاب می‌تواند بررسی کند، توجه داشته باشید و اگر علاقمند به خرید فلزیاب ارزان و قوی با عمق ۵ متر هستید. بهتر است در همان وهله اول به سراغ مدل‌های پرقدرت بروید و از یک متخصص کمک بگیرید.در اینجا شاید بگویید که خرید دستگاه با عمق ۵ متر و حتی بالاتر قطعا با قیمت گزافی همراه است؛ اما اگر با یک کارشناس مشورت کنید یا از فروشندگان معتبر درخواست خرید داشته باشید، قطعا می‌توانید فلزیاب قدرتمندی با قیمت مقرون به‌صرفه تهیه کنید.

قیمت فلزیاب ارزان در بازار ایران

فلزیاب‌ها در انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و این طبقه‌بندی بیشتر بر اساس نوع تجهیزات، سیستم عملکردی دستگاه فلزیاب، نوع دیسک، قدرت عمق‌زنی دستگاه و ابعاد و ظاهر فلزیاب است.با این تعابیر دسته‌بندی فلزیاب می‌تواند کارایی آن را مشخص کند و لذا شما می‌توانید با شناخت انواع فلزیاب ها، تجهیز مورد نیاز خود را تهیه کرده و از آن در پروژه‌های خود به کاربردی‌ترین حالت ممکن استفاده کنید.

ارزان ترین دستگاه فلزیاب09101842930
مهندس محمدی
09101842930

معرفی انواع فلزیاب‌ های کاربردی و پرفروش

دستگاه فلزیاب وی ال اف

فلزیاب vlf همواره به عنوان ارزان‌ترین دستگاه معرفی می‌شود. دستگاه های فلزیاب وی ال اف به عنوان ساده‌ترین دستگاه‌ها در عمق‌های یک متری بسیار پرکاربرد هستند. تجهیزات این دستگاه از دو کویل مجزا تشکیل شده و قدرت بالایی در تشخیص انواع فلزات و تفکیک آن‌ها دارد. این دستگاه قابلیت بالایی در کاوش‌های میدانی دارد؛ اما با توجه به آنکه قدرت عمق‌زنی بسیار پایینی دارد، اغلب آن را با عنوان فلزیاب تفریحی نیز معرفی می‌کنند.

فلزیاب های نقطه زن پالسی

این مدل از فلزیاب ها نیز از دیگر دستگاه‌های پیشرفته پرقدرت و باکیفیت است، که اغلب در عمق‌های بالای ۳ متر استفاده می‌شود. دستگاه های پالسی برخلاف فلزیاب vlf از قدرت بالاتری برخوردار هستند و در پروژه‌های صنعتی، باستان‌ شناسی و زمین‌ شناسی استفاده می‌شوند. اما توجه داشته باشید که این مدل از دستگاه‌های فلزیاب قدرت تفکیک فلزات را ندارند و ممکن است در حین کار شما را دچار سردرگمی کنند.

ارزان ترین دستگاه فلزیاب09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فلزیاب های فرکانسی

دستگاه های فلزیاب‌ فرکانسی اگر چه در دسته فلزیاب ارزان و قوی قرار نمی‌گیرد و گاها ممکن است با قیمت‌های گزافی در بازار به فروش برسند. اما از نظر کارایی یکی از بهترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های طلایاب به شمار می‌آیند.

دستگاه‌های فرکانسی بر اساس سیستم فرکانس جذبی و القایی کار می‌کنند و از نظر قدرت یکی از قوی‌ترین دستگاه‌ها در تشخیص و تفکیک انواع فلزات معرفی می‌شوند. دستگاه‌های فلزیاب فرکانسی دارای انواع مختلفی هستند و معمولا در دو دسته بزرگ دستگاه‌های حرارتی و رادار دسته‌بندی می‌شوند.

در پروژه‌های عملیاتی مختلف می‌توانید از انواع این دستگاه‌ها استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که هر یک از انواع مدل‌های این دستگاه قابلیت‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارد و بهتر است برای داشتن یک خرید باصرفه حتما با یک کارشناس متخصص مشورت کنید.

برای خرید فلزیاب مورد نظر خود به این نکات باید توجه کنید:

به دنبال برند نباشيد:

فلزياب ها بر خلاف ديگر وسايل، در هر شرايط آب و هوايي بازدهي خود را نشان خواهند داد. بسياري از فلزياب هايي با برندهاي معتبري که در دنيا ساخته مي شود، در بسياري از کشورها به علت تغييرات شرايط آب وهوايي، قابل استفاده نيستند.از اين رو، به جاي بررسي برندها، به تکنولوژي و ويژگي هاي محصول درج شده در کاتالوگ دقت کنيد و از فروشگاه هاي معتبر خريداري کنيد.

به کارايي دستگاه دقت کنيد:

کارايي فلزياب ها در درجه اول اهميت بيشتري نسبت به ديگر موارد آن دارد. يک دستگاه خرید فلزياب ممکن است که ظاهر فوق حرفه اي داشته باشد.

قبل از خريد به نکات آموزشي دقت کنيد:

استفاده از دستگاه هاي قیمت انواع دستگاه طلایاب ساده است. کافي است که آن ها را روشن کرده و بر روي قسمت هاي مورد نظر به صورت عقب و جلو حرکت دهيد تا فلز مورد نظر پيدا کند و در نتيجه صداي آلارم را از خود نشردهد.قبل از فلزیاب ارزان قیمت به نکات استفاده در خصوص چگونگي روشن کردن را از فروشنده سوال بپرسيد. حتما يک بار جلو او دستگاه را مورد تست و بررسي قرار دهيد.

در خصوص انواع فلزياب ها تحقيق کنيد:

فلزياب هاي TR، ماهواره اي، ليزري، دوربيني، VLF، GPR و پالسي از انواع آن مي باشند. که هر کدام کاربرد و قابليت هاي مخصوص به خود را دارد.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام  دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری

میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

دیجی کالا

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین گنجیاب و نقطه زن در ایران

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را

مطالعه کنید.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما