مقاله فلزیاب
معرفی جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب

معرفی جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب

معرفی جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب

شرکت ماینلب استرالیا یکی از بزرگترین تولیدات قطعات الکترونیکی جهانی در زمینه انواع فلزیاب های به روز را داراست. این شرکت در جنوب استرالیا فعالیت می کند، همچنین در کشور مالزی یک شعبه دیگر آن زیر نظر آمریکا نیز همین فرایند تولید را انجام می دهند. تولیدات قطعات الکترونیکی برای صنایع مختلف مانند موتورولا، شرکت جنرال الکتریک، هانیول، لکروی و زیمنس زیر نظر آمریکا و استرالیا (شرکت مرکزی) در مالزی انجام می شود. یکی از جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب که در شرکت آسیا مدرن موجود است، فلزیاب مانتیکور نام دارد.

قیمت محصولات ماینلب

معمولا قیمت محصولات ماینلب متناسب با سیستمی که شما انتخاب می کنید، متفاوت است. افراد با تحقیق در مورد محصولات ماینلب می توانند محصول خود را انتخاب کنند و با کارشناسان شرکت آسیا مدرن تماس بگیرند و قیمت آن را متناسب با ارز و دلار روز استعلام بگیرند.

کیفیت فلزیاب های ماینلب

بالای 90 درصد دستگاه های فلزیاب شرکت ماینلب استرالیا با دقت بالایی طراحی می شوند و برای هر محصول تاییدیه کیفیت ISO9001:2000 گرفته شده است. پس این آرامش خاطر را به کاربران می دهند که محصولات شرکت ماینلب استرالیا با کیفیت جهانی طراحی و تولید می شوند.

طراحی زیر نظر یک تیم مهندسی در همه زمینه ها انجام می شود، طراحی مهندسین به اتاق فکر ماینلب داده می شود و بعد بررسی های دقیق وارد مرحله تولید می شود. بعد وارد کنترل کیفیت می شود و این باعث می شود بهترین فلزیاب برای هدف های مختلف تولید شود.

1. فلزیاب اکونوکس 900

فلزیاب اکونوکس 900 همه کاره و چند فرکانس بوده که برای محیط‌های مختلف مناسب است. تفکیک هدف عالی، صدای بی‌سیم، حالت‌ جست‌وجوی قابل تنظیم و عملکرد همزمان چند فرکانس از جمله ویژگی‌های عالی این دستگاه نقطه زن است، که آن به یک محصول ممتاز تبدیل کرده است.

اکوناکس فلزیاب با تنوع زیادی دارد که می توان نقطه قوت آن باشد، مثلا فلزیاب اکوناکس 800 برای اپراتور با تجربه مناسب است و مدل های قبلی برای افراد کم تجربه مناسب بوده و ماینلب نیز مشخصات فنی ان را بهتر می کند. تا کیفیت دستگاه و به طبع ان اهداف کاوشگر بیشتر ارتقا یابد و محصولات اکوناکس هزینه های متفاوت دارند، تا کاربر با توان مالی که دارد خرید کند.

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب09101842930
مهندس محمدی
09101842930

2. فلزیاب سی تی ایکس 3030 CTX

فلزیاب CTX 3030 یک محصول برتر است، که دارای عملکرد ساده با توجه به نوع مکان و زمان کاربر است. حالت‌های جست‌وجوی متعدد، صدای بی‌سیم، قابلیت نقشه‌برداری GPS، تجسم هدف رنگی و قابلیت های تشخیص برتر از جمله مشخصات این دستگاه خواهد بود.

چه کاربر مبتدی باشد یا کاربر توانایی کار کردن با آن را داشته باشد، دستگاه بهترین عملکرد را دارد و بالانس کردن آن به روش های خودکار و دستی و سیستمی قابل تنظیم است. از این نظر فلزیاب CTX 3030 دقیق کار می کند و تنظیماتی که به آن وارد می شود قابلیت ارتقا دارد.

نسخه های جدید آن کیفیت ممتازی دارد و محدوده وسیعی را در طول شبانه روز جستجو می کند و  بازدهی سیستم با کار کردن زیاد کم نمی شود چون تجهیزات ان بسیار پیشرفته است.

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب09101842930
مهندس محمدی
09101842930

3. فلزیاب جی پی زد GPZ 7000

اگر به طور خاص به اکتشاف طلا علاقه دارید، فلزیاب GPZ 7000 یک انتخاب عالی است. این دستگاه از فناوری انحصاری انتقال ولتاژ صفر (ZVT) Minelab استفاده می‌کند. عمق و حساسیت فوق‌العاده‌ای را برای یافتن قطعات طلا در شرایط چالش‌برانگیز زمین فراهم می‌کند.

فلزیاب جی پی 7000 امکانات فنی زیادی دارد، که با کمک آن تشخیص فلزات در هر عمق و اندازه ای به طور دقیقی انجام می شود و کاربر چه مبتدی یا کاربر حرف های با آن کار کند، نتیجه ای یکسان به دست می آورد. چون به خوبی دستگاه GPZ 7000 در زمین های ناهموار و سنگی تنظیم می شود.

بابت قدرت تشخیص طلا و فلزات معمولی و نویز ها حساسیت بالای دارد، که می توان تفکیک فلزات را با دقت بالایی انجام داد. هر صدایی که دستگاه داشته باشد، به یک حالت بستگی دارد. حالات های جستجو به کاربر اجازه می دهد، یا کمترین نویز یا صدای بم و ضعیف روبه رو شود.m

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب09101842930
مهندس محمدی
09101842930

نمایندگی شرکت ماینلب در ایران

شرکت آسیا مدرن یکی از نمایندگی شرکت ماینلب در ایران است، که حداقل ۴ برابر سابقه ی کار امثال شرکت هایی همچون … را دارد. این شرکت از سال ۸۰ به طور مستقیم وارد بازار فلزیاب شده است. با خدماتی چون واردات صادرات تولید توزیع فروش و خرید و تعمیر و ارتقا در خدمت اپراتوران بود و هست.

اگر قصد خرید و یا تعمیر و ارتقاء دستگاه فلزیاب، گنج یاب و اسکنر را دارید، توصیه می کنیم حتما با مهندسین، کارشناسان و متخصصین مجرب شرکت آسیا مدرن مشورت کنید. اگر به دنبال بهترین نمایندگی خرید و فروش انواع فلزیاب، گنجیاب و اسکنر و ردیاب هستید اول از همه مدت فعالیت و اعتبار نمایندگی مورد نظر را در نظر بگیرید.

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری

میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

دیجی کالا

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین گنجیاب و نقطه زن در ایران

ای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه باخرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را

مطالعه کنید.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما