نقطه زن
معرفی فلزیاب جی پی ۷۰۰۰

معرفی فلزیاب جی پی ۷۰۰۰

معرفی فلزیاب جی پی ۷۰۰۰

دستگاه GPZ 7000 به روزترین سیستم ساخته شده توسط شرکت مینلب استرالیا است، که نسخه بروز سری قبلی خود یعنی GPX 5000 می‌باشد. فلزیاب جی پی ۷۰۰۰ قادر است تا عمق 2 متر نفوذ کرده و فلزات بی ارزش و با ارزش را شناسایی و تشخیص دهد. قابلیت حذف ذرات بالای این دستگاه آن را به یکی از بهترین دستگاه های نقطه زن در جهان تبدیل کرده است.

دستگاه GPZ 7000 از قیمت بالایی برخوردار است، که به همین دلیل کمتر کسی برای دستگاه و نقطه زن 2 متری حاضر به پرداخت مبلغ این دستگاه است. نقطه زن GPZ 7000 با 40% عمق کاوش بیشتر نسبت به نقطه زن GPX 5000 طلایاب و گنج یابی تک و منحصر به فرد می‌باشد.

فلزیاب جی پی ۷۰۰۰09101842930
مهندس محمدی
09101842930

قیمت دستگاه جی پی ۷۰۰۰

دستگاه جی پی زد 7000 دارای سیستم کارکرد قدرتمند پالسی VLF می باشد، که یکی از قوی ترین محصولات شرکت مینلب استرالیا تا سال 2019 است. GPZ 7000 به دلیل وزن کم این محصول را محبوب کرده است، وزن تقریبی این دستگاه چیزی حدود 3.3 کیلو گرم می باشد. همچنین این دستگاه نقطه زن دارای لوپ دیسکی 13X14 اینچی می‌باشد، که قابلیت ضد آب بودن را دارا می باشد و می تواند با خیال راحت در مکان هایی که آب هست کاوش کنید.

کاربران برای اینکه کاوش بهتری را انجام دهند می توانند لوپ دیسکی 79 اینچی ضد آب دیگری را جداگانه خریداری نموده و به این فلزیاب پیشرفته نصب و اضافه کنند. دارای یک قابلیت خیلی جذاب می باشد و آن قابلیت، سیستم موقعیت یابی (GPS) می‌باشد، که می تواند با استفاده از آن جایی که بودید و جایی که قرار است بروید را تعیین کنید.

دستگاه جی پی دارای بالانس اتوماتیک و دستی می باشد. به دلیل داشتن ویژگی و امکانات پیشرفته قیمت دستگاه جی پی ۷۰۰۰ نسبت به دیگر دستگاه های موجود در بازار بالاتر است. شما می توانید برای خرید فلزیاب و مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

 

فلزیاب جی پی ۷۰۰۰09101842930
مهندس محمدی
09101842930

 

بررسی قیمت دستگاه گنج یاب جی پی

گنج یاب پیشرفته GPZ 7000 قابلیت حذف 100% ذرات و املاح معدنی برای جستجو و کاوش بهتر که یکی از کارایی های فوق العاده این دستگاه به حساب می آید. به طور مثال در مواردی که اطراف محل کاوش خاکی دارای املاح معدنی باشد، این دستگاه کار اپراتور را آسان کرده و به صورت اتوماتیک املاح معدنی خاک را به صورت کامل حذف می نماید.

فلزیاب جی پی زد 7000 دارای دفترچه راهنما به زبان فارسی و انگلیسی می باشد. جی پی زد 7000 مینلب حساسیت خیلی زیادی نسبت به فلز طلا دارد. این فلزیاب بوقی می‌تواند به طور دقیق میدان هدف را مشخص نماید و دارای نمایشگر LCD می باشد که تصویر رنگی ارائه می‌دهد.

همچنین این دستگاه دارای هدفون وایرلس (بی سیم) و با سیم جهت سهولت در کار می باشد، عمق مفید در فلزیاب جی پی چیزی حدود 3 متر مربع می‌باشد. به دلیل وجود تورم و تغییرات بسیار دلار قیمت دستگاه گنج یاب جی پی بسیار متغیر است، شما می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید.

از امکانات دستگاه فلزیاب GPZ 7000 میتوان به چند مورد اشاره نمود:

  • سیستم کارکرد VLF
  • قویترین سیستم شرکت ماینلب تا سال 2019
  • وزن کل ۳/۳ کیلو گرم
  • دارای لوپ ۱۴*۱۳ اینچ  ضد آب
  • لوپ ۱۹ اینچ. ضد آب قابل خرید برای  عمق بالا
  • موقعيت يابي GPS: ديدن جايي كه بوده ايد و جايي كه دارين مي رويد
  • توانایی حذف نویز های اضافه – مناسب برای پیدا کردن طلاهای طبیعی و قدیمی
  • دارای بالانس اتوماتیک و دستی
  • ثبات بالانس بسیار خوب برای کار درزمین های ناهموار
  • حذف 100 درصد ذرات در زمین
  • حساسیت بسیار بالا نسبت به فلز طلا
  • توانایی شناسایی نقطه دقیق میدان هدف
  • دارای منوی LCD رنگی
  • دارای منوهای ساده و دقت بالا در حین کار
  • سیستمی پیشرفته جهت حذف الودگی های زمین
  • هدفون وایرلس و باسیم جهت سهولت کار
  • سیستم جهت یابی جهت تایین مسیر جستجو
  • عمق کاوش مفید 3متر
  • دفترچه فارسی و انگلیسی
  • 2 سال گارانتی و 3 سال خدمات پشتیبانی

تست فلزیاب جی پی زد 7000

حساسیت فوق العاده به طلا با لوپ سوپر دابل دی این دستگاه فلزیاب شما می توانید طلای زیر گرم را در عمق معقول جستجو کنید. دقت زیاد و نگهداری بالانس وتعادل زمین در بد ترین شرایط خاک که بیشتر دستگاه های فلزیاب قادر نیستند در این گونه زمین ها کار کنند. بالانس اتوماتیک و ثابت.

سیستم پیشرفته جلوگیری از تداخل فرکانس های مزاحم و نویز در فلزیاب جی پی زد 7000 این سیستم را در رده بهترین ها در نوع خود قرار داده است. منوی دسترسی بسیار ساده برای دستیابی به تنظیمات این دستگاه طلایاب برای مبتدیان بسیار کارآمد و قابل فهم است. دیگر نیاز به آموزش زیر نظر متخصص ندارید!

ماژول WM12 وایرلس که شما را از شر هدفون های سیم دار خلاص می کند. در این سیستم می توانید از گوشی هدفون وایرلس استفاده کنید. سیستم جهت یابی این سیستم شما را قادر می سازد، تا نقشه کامل مسیر جستجوی خود را ثبت کنید و در صورت نیاز محل های باقی مانده را دوباره جستجو کنید و با است از نقشه های گوگل آنها را تطبیق دهید.

 

فلزیاب جی پی ۷۰۰۰09101842930
مهندس محمدی
09101842930

مشخصات فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰ GPZ ماینلب

این محصول جدید ترین محصول شرکت ماینلب استرالیا می باشد و جدیدترین قابلیت ها و تکنولوژی ها را داراست. این دستگاه به حدی دقیق است که می تواند یک فلز ۳۰ * ۳۰ را در عمق ۳۲۰ سانتی متری و بیشتر پیدا کند و وجود آن را به اطلاع اپراتور برساند.

این دستگاه دارای سیستم ماژول WM12 وایرلس است، که شما را از دست سیم های مزاحم و دست و پاگیر خلاص کرده و شما می توانید با هدفون بی سیم این دستگاه به کاوش بپردازید.

همچنین می توانید با استفاده از سیستم مسیر یابی از کاوش دوباره مناطق کاوش شده پرهیز کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این دستگاه می توانید با مشاورین ما در شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما