مقاله فلزیاب
فلزیاب سکه یاب

فلزیاب سکه یاب

فلزیاب سکه یاب

دستگاه فلزیاب سکه یاب برای تشخیص و جستجوی سکه‌های فلزی در خاک یا روی سطح جستجو می‌کند. این دستگاه با استفاده از اصل امواج الکترومغناطیسی، به دنبال مواد فلزی مثل سکه‌ها و جواهرات می‌گردد و آنها را تشخیص می‌دهد.

معرفی بهترین فلزیاب سکه یاب در ایران

فلزیاب سیمپلکس پلاس یکی از محصولات برتر شرکت نوکتا ماکرو ترکیه می باشد با داشن طراحی، شکل و شمایل متنوع یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد. که می­ تواند تا عمق مناسبی زمین را شناسایی کند و تمامی اهداف موجود در زیر خاک اعم از فلزات با ارزش را با تفکیک نوع فلز با بوق و صدا کشف نماید. فلزیاب +SIMPLEX دارای دو کویل می باشد که پک استاندارد تک کویل بوده و کویل بزرگ را باید به صورت جدا تهیه نمائید. همچنین عملکرد این سیستم به صورت نقطه زن پالسی (بوقی) بوده و می­تواند فلزات داخل زمین را به صورت بوق و تفکیک عددی از همدیگر جدا نماید، تا اپراتور بتواند تصمیم گیری بهتری انجام دهد.

قیمت فلزیاب سیمپلکس پلاس به نسبت دیگر محصولات دیگر شرکت ها از قیمت معقول و کیفیت مناسبی برخوردار است که با توجه به عملکرد آن می­توان جزو دستگاه های خیلی خوب قلم داد نمود.

انواع فلزیاب موجود

دستگاه های فلزیاب اغلب به دو دسته فلزیاب VLF و فلزیاب PL یا تولید می شوند. این دستگاه ها برای مصارف تفریحی، گنجیابی، امنیتی و جنگی استفاده می شوند. کارایی دستگاه های وی ال اف در جهان بیشتر است. این سیستم می تواند در مصارف تفریحی و امنیتی بسیار کارآمد باشد.

در واقع می توانیم فلزیاب متداول در جهان را وی ال اف بدانیم. این دستگاه ها می توانند در عمق کمتر از دو متر کاوش کنند. اما دستگاه های پالسی بسیار خاص تر هستند و بیشتر مصرف دفینه یابی دارند. این سیستم می تواند عمق بالاتر از سه ونیم متر هم کاوش کند. در این دستگاه ها ما می توانیم از لوپ های مختلف و اسکنر های متفاوت را به کار گیریم.

فلزیاب سکه یاب09101842930
مهندس محمدی
09101842930

بررسی قیمت دستگاه سکه یاب در بازار

اما دستگاه هایی که می توانند سکه یابی کنند باید خصوصیات ویژه ای داشته باشند. سیستم این دستگاه ها را به صورت کلی پالسی است و می تواند عمق کاوش بالایی داشته باشد. خصوصویت دیگر در این دستگاه ها این است که می توانند فلزات با ارزش از کم ارزش را تفکیک کنند.این کار را با دقت انجام دهند. مهمترین تستی که می توانید در هنگام خرید دستگاه انجام دهید این است که یک سکه را در ارتفاع 60 سانتی قرار دهید و دستگاه با لوپ های مختلف باید آن را شناسایی کند. بالانس اتوماتیک در این دستگاه ها بسیار مهم هستند. چرا که باید ثبات لازم را داشته باشند. و هدف را از دست ندهند.

پس در هنگام خرید حتمأ به این نکته توجه کنید. سرعت و کاربری آسان در دستگاه های سکه یاب هم بسیار تعیین کننده است باید دستگاه شما به محض مواجه شدن با هدف؛ آن را شناسایی کند. برای اطلاع از قیمت دستگاه سکه یاب می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید.

فلزیاب سکه یاب09101842930
مهندس محمدی
09101842930

فرکانس کاری فلزیاب سکه یاب

سکه ها به مرور زمین درون زمین فرو می روند، پس اگر شما به دنبال سکه های قدیمی تر هستید، باید عمق بیشتری را کاوش کنید. فلزیاب های ساده تر و حتی میان رده ها نیز ممکن است سکه ای را در زمین پیدا کنند، سیگنال آن را به عنوان سیگنال مزاحم و حتی سیگنال زمین در نظر بگیرند.فلزیاب های با فرکانس پایین بین 2 تا 4 کیلوهرتز عمق بیشتری را نسبت به آن هایی که بین 5 تا 10 کیلوهرتز هستند، کاوش می کند. از آنجایی که کمپانی های تولید کننده فلزیاب، دستگاه های خود را برای تمامی اهداف و شرایط زمین تولید می کنند، معمولا فرکانس کاری آن ها بین 5 تا 10 کیلوهرتز است.

کاربرد فلزیاب سکه یاب در دفینه یابی

پس در نظر داشته باشید که فلزیاب با فرکانس کاری پایین برای سکه یابی مناسب تر هستند. اما اگر فلزیابی می خواهید که هم عمق زیادی را کاوش کند و هم برای اهداف دیگر بتواند به خوبی عمل کند پس به فلزیابی با تکنولوژی چند فرکانسه ( Multiple Frequency Technology ) نیاز دارید.

با این اوصاف اگر دوست دارید یک فلزیاب چند فرکانسه داشته باشید، بهتر است که نگاهی به فلزیاب های تولیدی کمپانی Minelab داشته باشید. آن ها تکنولوژی ای به نام Full Band Spectrum یا به اختصار FBS دارند که موجب می شود، دستگاه های تولیدی این شرکت با فرکانس بین 1.5 تا 100 کیلوهرتزی به صورت همزمان کار کنند.

فلزیاب سکه یاب09101842930
مهندس محمدی
09101842930

نمایندگی فلزیاب

فروش فلزیاب های اورجینال، با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما شرکت آسیا مدرن دارای زمین تست می باشد، برای تست دستگاه مورد نظر قبل خرید:

  1. دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
  2. تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها
  3. آموزش صفر تا صد فلزیاب مورد نظر شما

خرید فلزیاب

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیا مدرن است، که دارای 25 سال سابقه فروش می باشد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر می توانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه و شرایط خرید به سایت آسیا مدرن مراجعه کنید و با مهندسین شرکت در ارتباط باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام  دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری

میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

دیجی کالا

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین گنجیاب و نقطه زن در ایران

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را

مطالعه کنید.

 

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما